پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 7254
لسانی خبر داد:

اعزام گلف باز قمی به رقابت های مینی گلف قهرمانی آسیا

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست هیئت گلف استان قم از دعوت علی منفرد، گلف باز قمی به تیم ملی برای اعزام به رقابت های مینی گلف قهرمانی آسیا خبر داد.
اعزام گلف باز قمی به رقابت های مینی گلف قهرمانی آسیا
به گزارش قم نیوز، ناصر لسانی اظهار داشت: تیم ملی مینی گلف کشورمان در حالی قرار است به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شود که نفرات برگزیده این تیم از دل رقابت های مینی گلف قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی معرفی شدند.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی مینی گلف کشور و انتخابی تیم ملی در بخش مردان به میزبانی هیئت گلف استان اردبیل برگزار شد که در نهایت علی منفرد گلف باز توانمند استان قم در بین نفرات برتر قرار گرفت و به تیم ملی راه یافت.

سرپرست هیئت گلف قم اضافه کرد: منفرد در تلاش برای کسب عنوانی شاسته در این دوره از پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مینی گلف، جدال نزدیک با رقبای خود از استان های شرکت کننده داشت که در نهایت به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

وی یادآور شد: رشته های ورزشی جذاب و دیدنی گلف و مینی گلف در قم استعدادهای بسیار زیادی دارد که در سال های اخیر هم در رقابت های لیگ و هم در پیکار های قهرمانی کشور در این دو رشته حضوری موفق و مستمر موجب رشد و توسعه گلف قم شده است.

لسانی ادامه داد: امسال در رقابت های لیگ گلف باشگاه های کشور یک تیم در لیگ دسته اول بخش مردان داریم که تا کنون موفق به کسب نتایج بسیار خوبی شده و حتی جواز صعود به جمع چهار تیم مرحله نهایی لیگ دسته اول را کسب کرده است.

سرپرست هیئت گلف استان قم اضافه کرد: در کنار رقابت های لیگ که شدیدا به دنبال موفقیت در مرحله نیمه نهایی و انشاءالله راهیابی به رقابت های لیگ برتر گلف مردان باشگاه های کشور هستیم، مسابقات قهرمانی کشور را نیز در اولویت برنامه های مهم خود پیش بینی کرده ایم.

وی ابراز داشت : بر همین اساس تیمی قوی متشکل از برترین های گلف قم را به مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور اعزام کردیم که خوشبختانه اعضای این تیم با توان بسیار بالا و رقابتی نزدیک با حریفان خود در نهایت به مقام سوم نائیل شدند.

لسانی بیان کرد: مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور به لحاظ اینکه فدراسیون گلف آن را انتخابی تیم ملی مینی گلف برای اعزام به پیکارهای برون مرزی قرار داده بود، اهمیت و حساسیت بسیار بالایی داشت و از استان های مختلف، بهترین ها به اردبیل آمده بودند.

وی یاد آور شد: هیئت گلف استان اردبیل میزبان رقابت های مینی گلف قهرمانی کشور بود و تیم های شرکت کننده در مدت دو روز با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت میزبان قهرمان شد و مقام سوم قم در مینی‌گلف قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به قم رسید.

سرپرست هیئت گلف استان قم افزود: این دوره از مسابقات به منظور شناخت ترکیب تیم ملی اعزامی به مسابقات مهم برون مرزی، با برنامه ریزی فدراسیون گلف و با شرکت ۱۰ تیم از استان‌های مختلف کشور به میزبانی هیئت گلف استان اردبیل در این شهر برگزار شد و تیم های مینی گلف اردبیل، لرستان و قم به ترتیب در رده های اول تا سوم این مسابقات جای گرفتند در حالی که از نفرات برگزیده در این رقابت‌ها در اردوی آماده سازی تیم ملی مینی گلف، جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا که آذر ماه سال جاری در تایلند برگزار می شود دعوت به عمل آورده شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.ieafuqe8xsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما