سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 72540
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم:

راه‌اندازی پارکینگ پارسیان بیش از 500 میلیون تومان هزینه دارد

قم نيوز : معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم با بیان اینکه اورهال و راه‌اندازی پارکینگ پارسیان بیش از 500 میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت، تصریح کرد: یکی از گزینه‌ها این بود که این پارکینگ در جایی که نیاز است استفاده شود که هزینه بسیار بالایی در بر داشت.
راه‌اندازی پارکینگ پارسیان بیش از 500 میلیون تومان هزینه دارد
راه‌اندازی پارکینگ پارسیان بیش از 500 میلیون تومان هزینه دارد
به گزارش قم نیوز ذاکریان دوشنبه شب در هفتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست عبدالله جلالی در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد،اظهار کرد:پارکینگ پارسیان هیچ زمانی به بهر‌ه‌برداری نرسیده است و برخی از تجهیزات آن نیاز به اورهال دارد و بردهای الکترونیکی آن وجود ندارد و باید خریداری شود؛ سال گذشته نیز بازدیدی صورت گرفت که هزینه‌های راه‌اندازی یا بازکردن یا جابجایی بررسی شود.

ذاکریان با بیان اینکه اورهال و راه‌اندازی این پروژه بیش از 500 میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت تصریح کرد: یکی از گزینه‌ها این بود که این پارکینگ در جایی که نیاز است استفاده شود که هزینه بسیار بالایی در بر داشت.

وی با تاکید بر اینکه جانمایی این پروژه مناسب نبوده است، گفت: قبل از تنش‌های ارزی پیش‌بینی شده که ماهی 20 میلیون تومان هزینه نگهداری این پارکینگ مکانیزه خواهد بود و صدها میلیون تومان نیز هزینه برای راه‌اندازی آن نیاز داشتیم که کلا تصمیم گرفته شد که آن را از دستور کار خارج کنیم.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم نیز لایحه اخذ مجوز استرداد یک درصد عوارض کسر شده از قرارداد شرکت پارکینگ سازان پارسیان را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: این پارکینگ هنوز به بهره‌برداری نرسیده و تجهیزات نصب‌شده نیز نیازمند اورهال شدن و بازسازی است.

عباس ذاکریان با اشاره به لایحه اخذ مجوز استرداد یک درصد عوارض کسر شده از قرارداد شرکت پارکینگ سازان پارسیان تصریح کرد: در حال حاضر راه‌اندازی و یا انتقال تجهیزات موجود در این مجموعه با ابهامات زیادی همراه بوده و هیچ‌کدام از گزینه‌های موجود نیز به‌صرفه نیست.

وی با تأکید بر لایحه اخذ مجوز استرداد یک درصد عوارض کسر شده از قرارداد شرکت پارکینگ سازان پارسیان اضافه کرد: ظرفیت 144 پارک خودرو در این پارکینگ مکانیزه وجود داشته که به دلیل هزینه‌های زیاد نگهداری بلاتکلیف رهاشده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchvmnq.23nikdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما