پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 72608
منبع : خبرگزاری تسنیم

صعود جانانه نماینده فوتسال قم به رده سوم لیگ برتر فوتسال کشور

قم نيوز : تیم سوهان محمد سیما با ارائه یک بازی مهیج و دل‌چسب با برتری ۳ بر ۲ برابر شهروند ساری در جمع سه تیم برتر لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفت.
صعود جانانه نماینده فوتسال قم به رده سوم لیگ برتر فوتسال کشور
صعود جانانه نماینده فوتسال قم به رده سوم لیگ برتر فوتسال کشور
به گزارش قم نیوز هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز با بازی دل‌چسب سوهان محمد سیما و شهروند ساری در قم ادامه پیدا کرد.

سوهان محمد سیما قم در این دیدار باوجوداینکه نیمه نخست را یک بر صفر به حریف واگذار کرده بود در نیمه مربیان و با ارائه یک بازی جانانه و چشم‌نواز 3 بر 2 از سد رقیب سخت‌کوش و باانگیزه مازنی خود گذشته و با توجه به شکست 3 بر 1 فرش آرا مشهد برابر سن ایچ به تا رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد.

در این دیدار مهم و سرنوشت‌ساز ناصر اطمینان دو و هاشم فرج زاده نیز یک‌بار برای سوهان محمد سیما موفق به گلزنی شدند و سینا صمدی و طاها مرتضوی نیز دو گل شهروند ساری را به ثمر رساندند، با این پیروزی سوهان محمد سیما انتقام شکست سنگین دور رفت مسابقات را از شهروند ساری گرفت.

سوهان محمد سیما از 22 بازی گذشته خود 11 برد، 4 مساوی و 7 باخت به دست آورده و با کسب 37 امتیاز در جایگاه سوم و ایده آل جدول رده‌بندی فوتسال کشور تکیه زده است، حفاری اهواز و سن ایچ ساوه با 35 امتیاز دو تعقیب کننده جدی نماینده فوتسال قم هستند.

گفتنی است همچنان تیم‌های مدعی گیتی پسند اصفهان و مس سونگون رقابت نفس‌گیری را برای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه آسیایی با یکدیگر دارند.

در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال سوهان محمد سیما در بهبهان میهمان تیم قعرنشین اهورا خواهد بود،این بازی از ساعت 16 روز سه‌شنبه 11 دی‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc4eqm.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما