پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 72621
منبع : خبرگزاری فارس
جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر:

خروجی هیأت انقلابی تربیت مردان مجاهد خواهد بود

قم نيوز : جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر گفت: هیأت تراز انقلاب اسلامی تربیت‌محور و انسان‌پرور است و خروجی آن انسان انقلابی خواهد بود که این انسان انقلابی هم قرار نیست فقط به دنبال بر زبان آوردن واژه‌های انقلابی باشد بلکه مردی برای حضور در میدان مبارزه و جهاد خواهد بود.
خروجی هیأت انقلابی تربیت مردان مجاهد خواهد بود
خروجی هیأت انقلابی تربیت مردان مجاهد خواهد بود
به گزارش قم نیوز رحیم آبفروش صبح امروز در مراسم افتتاحیه گردهمایی دهمین هیأت‌های محوری و برگزیده کشور که با موضوع هیأت و گفتمان انقلاب اسلامی در سالن همایش‌های مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار شد، با اشاره به اینکه رویکردهای موضوعی و تخصصی در این گردهمایی‌ها دنبال شده است، اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم تا یک موضوع محوری را برای سخنرانی‌ها درنظر گرفته و از ظرفیت شخصیت‌های شناخته‌شده در تبیین موضوع‌ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تبیین رابطه هیأت و گفتمان انقلاب اسلامی اضافه کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی از نظر مادی و خدماتی داشته است اما این انقلاب یک انقلاب صنعتی، رفاهی و اقتصادی نبود بلکه انقلابی فرهنگی و اجتماعی بود که دستاوردهای مهم‌تری را در افق خود دیده است.

جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر خاطرنشان کرد: اعتقاد و باور ما این است که انقلاب اسلامی، انسانی بود و امام خمینی(ره) در انقلاب توانستند انسانیت را زنده کنند و دهکده غربی‌ها را بهم زنند به همین علت اهداف این انقلاب نیز نسبت به دیگر انقلاب‌ها متفاوت است.

وی با بیان اینکه شاگردان امام خمینی(ره) رزمندگان، شهدا و علمایی تاثیرگذار در کشورهای مختلف هستند، عنوان کرد: هیأت تراز انقلاب اسلامی تربیت‌محور و انسان‌پرور است و خروجی آن انسان انقلابی خواهد بود که این انسان انقلابی هم قرار نیست فقط به دنبال بر زبان آوردن واژه‌های انقلابی باشد بلکه مردی برای حضور در میدان مبارزه و جهاد خواهد بود.

وی از برگزاری کمیسیون‌های تخصصی این گردهمایی بر اساس تقویت رابطه هیأت با نهادهای مختلف خدماتی یاد کرد و گفت: امیدواریم با تبیین مباحث مختلف در این کمیسیون‌ها بتوانیم تقویت رابطه هیأت با نهادها را رقم بزنیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchz-nq.23niidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما