يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 72716
منبع : خبرگزاری مهر
در هفته ششم لیگ برتر فوتسال قم؛

تیم‌های «الماس شهر» و «شهید رئیس کرمی» برابر حریفان پیروز شدند

قم نيوز : در بازی‌های آغازین هفته ششم لیگ برتر فوتسال استان قم تیم‌های الماس شهر و شهید رئیس کرمی برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.
تیم‌های «الماس شهر» و «شهید رئیس کرمی» برابر حریفان پیروز شدند
تیم‌های «الماس شهر» و «شهید رئیس کرمی» برابر حریفان پیروز شدند
به گزارش قم نیوز هفته ششم رقابت‌های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های استان قم آغاز شد و در بازی‌های برگزار شده تیم‌های الماس شهر و شهید رئیس کرمی حریفان خود را مغلوب کردند و وضعیت خود را در جدول بهبود بخشیدند.

در بازی‌های برگزار شده شامگاه شنبه در سالن شهید حیدریان قم تیم‌های الماس شهر و یاقوت برابر هم به میدان رفتند که در این دیدار تیم الماس شهر موفق شد ۳ بر یک تیم یاقوت را شکست دهد و شکست دیگری به این تیم انتهای جدولی و گزینه اول سقوط به دسته اول تحمیل کند.

تیم شهید رئیس کرمی نیز در دیداری نزدیک توانست ۲ بر یک برابر تیم ذاکر به پیروزی برسد و پر افتخارترین تیم حاضر در لیگ برتر فوتسال قم را مغلوب خود کند. تیم رئیس کرمی که در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب نکرده بود با این پیروزی شرایط خود را در جدول سر و سامان داد.

در ۲ بازی باقی مانده از هفته ششم لیگ برتر فوتسال قم تیم‌های پرتو فرآوری گوشت قم و مقاومت با هم روبرو می‌شوند و تیم پاس به دیدار فیزیوتراپی ابوریحان می‌رود و این در حالی است که پس از پایان دیدارهای هفته ششم، تنها یک هفته تا پایان نیم فصل نخست باقی خواهد ماند.

همچنین در لیگ دسته اول فوتسال قم نیز تیم مهدیار ۲ بر یک برابر تیم آریا صنعت معصومی به پیروزی رسید و خادم الحسین ۳ بر ۲ از سد تیم الوند عبور کرد. ارمغان سبز ایرانیان ۳ بر ۲ میلاد نور را شکست داد و دیدار پرگل تیم‌های آتیه سازان و آپکو پارس به تساوی ۴ بر ۴ انجامید.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccemqm.2bqis8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما