يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 72727
منبع : خبرگزاری مهر
لیگ دسته اول والیبال به روزهای حساس می‌رسد؛

رقابت تیم افق قم و ۳ رقیب هم امتیاز برای صعود به مرحله دوم

قم نيوز : لیگ دسته اول والیبال مردان کشور در حالی وارد نیم فصل دوم خود شده که رقابت افق قم و ۳ رقیب هم امتیاز برای صعود به مرحله دوم در گروه دوم دیدنی است.
رقابت تیم افق قم و ۳ رقیب هم امتیاز برای صعود به مرحله دوم
رقابت تیم افق قم و ۳ رقیب هم امتیاز برای صعود به مرحله دوم
به گزارش قم نیوز تیم والیبال افق قم که در لیگ دسته اول والیبال مردان کشور حضور دارد در اولین دیدار خود از دور برگشت برابر شهرداری کرج شکست خورد اما این شکست سبب نشد افق رده سوم جدول را از دست بدهد.

تیم افق در ابتدای راه خود در مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال در گروه دوم، صاحب ۲ پیروزی پیاپی شد و این ۲ برد امیدهای اهالی والیبال را به در اختیار داشتن تیمی منسجم و موفق زنده کرد اما در ادامه روزهای نامطلوب افق از راه رسید و این تیم در ۳ مسابقه متوالی، ۳ شکست را متحمل شد.

با این وجود نگاهی به وضعیت جدول رده بندی نشان می‌دهد افق با وجود این نتایج همچنان شانس مناسبی برای دوم شدن در این گروه دارد به طوری که تیم ملوان نداجا هم امتیاز با تیم افق قم و با وضعیت تفاضل بهتر در رده دوم قرار دارد.

بدین ترتیب تقابل دو تیم در ادامه لیگ در مسابقه‌ای که در قم برگزار خواهد شد نقشی مهم و مستقیم در صعود یا عدم صعود افق به رده دوم جدول ایفا می‌کند البته مشکل افق و البته ملوان این است که تیم‌های شهرداری کرج و مقاومت تهران نیز که در رده‌های چهارم و پنجم جدول قرار دارند با ملوان و افق هم امتیاز هستند.

حضور ۴ تیم هم امتیاز در رده‌های دوم تا پنجم جدول حساسیت دیدارهای آینده لیگ دسته اول والیبال را به اوج می‌رساند و حتی تیم قعر جدولی نیز این شانس را دارد که به رده دوم برسد. شهدای رامسر آسوده‌ترین تیم است که با ۱۲ امتیاز صدرنشینی خود در این گروه را تضمین و قطعی کرده است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdceff8f.jh8wwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما