يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 72746
منبع : خبرگزاری تسنیم

عضو مجلس خبرگان رهبری: حماسه 9 دی روز بصیرت در برابر دشمنان است

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: افرادی که در مراسم راهپیمایی ۹ دی‌ماه حضور پیدا کردند با شعور، اخلاص، عقلانیت و بصیرت تشخیص دادند ‌که نظام اسلامی توسط فتنه شیطانی در حال تهدید است.
عضو مجلس خبرگان رهبری: حماسه ۹ دی روز بصیرت در برابر دشمنان است
عضو مجلس خبرگان رهبری: حماسه ۹ دی روز بصیرت در برابر دشمنان است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله علی ملکوتی با گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: در مراسم راهپیمایی 9 دی‌ماه سال 88 حضور داشتم و این حماسه، راهپیمایی‌های ملت ایران علیه رژیم طاغوت را تداعی کرد. افرادی که در مراسم راهپیمایی 9 دی‌ماه حضور پیدا کردند با شعور، اخلاص، عقلانیت و بصیرت تشخیص دادند ‌که نظام اسلامی توسط فتنه شیطانی در حال تهدید است و در برابر این فتنه با مشت‌های گره‌کرده ایستادگی و به دشمن و فتنه گران نه گفتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر لزوم بزرگداشت حماسه 9 دی عنوان کرد: تا زمانی که فتنه گران توبه نکردند حضور در مراسم بزرگداشت 9 دی ضرورت دارد. مردم همواره حامی انقلاب و ولایت‌فقیه هستند، با توجه به اینکه نظام اسلامی است و رهبری نظام انسانی وارسته، مؤمن، پاک، متدین و فقیه جامع‌الشرایط است مردم برای خود واجب می‌دانند از نظام اسلامی حمایت کنند.

 
آیت‌الله ملکوتی با تأکید براینکه ایستادگی در برابر استکبار وظیفه همگان است، تصریح کرد: 40 سال است با استکبار مقابله کردیم و استکبار در منطقه نوکر و عوامل دارد و از همه امکانات برای مقابله با ایران اسلامی استفاده می‌کند، جنگ حق و باطل همواره وجود داشته ‌و طبق وعده الهی پیروزی از آنِ حق است.

انتهای پیام/  137
https://qomnews.ir/vdcfvede.w6d0jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما