دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 72768
منبع : خبرگزاری تسنیم

زاکانی: برخی خواص با سکوت ‌در فتنه ۸۸ متوجه توطئه دشمن برای براندازی نظام نبودند

قم نيوز : نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از خواص در فتنه ۸۸ به علت ناراحتی که از یک حزب سیاسی داشتند دعواهای سیاسی را مطرح می‌کردند و متوجه فتنه دشمن برای براندازی نظام نبودند.
زاکانی: برخی خواص با سکوت ‌در فتنه ۸۸ متوجه توطئه دشمن برای براندازی نظام نبودند
زاکانی: برخی خواص با سکوت ‌در فتنه ۸۸ متوجه توطئه دشمن برای براندازی نظام نبودند
به گزارش قم نیوز علیرضا زاکانی شامگاه یکشنبه در ویژه برنامه گرامیداشت یوم‌الله 9 دی که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا تاکنون نتوانسته از بلوغ نظام اسلامی جلوگیری کند، در همه صحنه‌ها شکست خورده و به دنبال این است تا همه ابزارها را در اختیار گرفته و اسلام، مردم و رهبری نظام اسلامی را مورد هدف قرار دهد.

وی با اشاره به برنامه ریزی آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی افزود: ایجاد اختلاف میان مسئولان و تقابل میان اقشار مختلف مردم، نفوذ، تحریم و فشارهای اقتصادی هر چند ضربه‌هایی به کشور زده است اما نتوانسته نظام اسلامی را متوقف کند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کشور بیان کرد: باور نداشتن به ظرفیت‌های داخلی و تکیه کردن به دشمنان از جمله مشکلات کشور است، ریشه‌های این مشکلات به افرادی که دل در گرو آمریکا دارند و دارای یک انجماد فکری هستند برمی‌گردد.

زاکانی عنوان کرد: ملت ایران با افتخار پای آرمان‌های امام راحل و رهبری ایستادند و رسالت ماست که در کنار مردم از این آرمان‌ها حراست کنیم، مسئولان باید محور بودن دین در عرصه‌های مختلف را بپذیرند، نسبت خود را با مقام معظم رهبری هماهنگ کرده و به مردم‌سالاری دینی باور داشته باشند و برای زمینه‌سازی ظهور تلاش کنند تا بتوانیم حرکت انقلاب اسلامی را ظرفیت تمام دنبال کنیم.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در حماسه 9 دی بیان کرد: افرادی که نسبت به نتایج انتخابات اعتراض داشتند در 9 دی‌ماه به کار اشتباه خود اعتراف کردند اما مشکل ما برخی از خواص به ویژه افرادی در جبهه خودی بود که سکوت کرده بودند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به سکوت خواص در فتنه 88 ادامه داد: برخی از خواص به علت ناراحتی که از احمدی نژاد داشتند دعواهای سیاسی را مطرح می‌کردند و متوجه فتنه دشمن برای براندازی نظام نبودند و برخی دیگر از خواص ساده‌انگاری می‌کردند و به پیچیدگی ماجرا توجه نداشتند.

زاکانی با بیان اینکه سرمایه و ظرفیت‌های کشور در اختیار برخی از افراد است که نمی‌خواهند برای پیشرفت نظام کار کنند، افزود: برخی دیگر توانایی انجام کار را ندارند، اکنون تصمیم‌هایی توسط برخی مسئولان گرفته می‌شود که دانش‌آموزان ابتدایی هم متوجه اشتباه بودن آن هستند و صدمه این تصمیم‌های نادرست را مردم می‌بینند.

وی گفت: تحمل و بصیرت حلقه مفقوده انتخابات سال 88 بود، بی‌بصیرتی در تمام سطوح برای کشور مشکل‌ساز شده بود و مقام معظم رهبری همانند شمعی می‌سوختند که مسیر را برای ملت روشن کنند اما برخی مانع پرتو نور ایشان می‌شدند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم هوشیاری در برابر اهداف دشمن خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال تکرار فتنه 88 است، در آن فتنه تقلب رمز اصلی بود اما در سال آینده دشمن به دنبال این است تا با فشار سنگین اقتصادی معیشت و زندگی مردم را مختل کند و به تعبیر خودشان لشکر پابرهنگان را به خیابان بیاورند و پرونده نظام اسلامی را به صورت کامل ببندند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjoaea.uqe8mzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما