دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : 72789
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه دو خبر داد:

احداث بوستان ۲ هکتاری در حریم بزرگراه امام علی (ع)

قم نيوز : با شروع عملیات عمرانی در حریم بزرگراه امام علی (ع) ضمن احداث معبر ۱۶ متری، جهت تکمیل رینگ معابر اطراف منطقه دو، بوستان ۲ هکتاری احداث و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
احداث بوستان ۲ هکتاری در حریم بزرگراه امام علی (ع)
احداث بوستان ۲ هکتاری در حریم بزرگراه امام علی (ع)
به گزارش قم نیوز شهردار منطقه دو با اشاره به پیشرفت عملیات فوق بیان داشت: جدولگذاری و زیرسازی و آسفالت معبر ۱۶ متری در حال انجام است و با انتخاب پیمانکار عملیات احداث بوستان بزودی آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت کنترل و هدایت ترافیک داخل شهر بخصوص مناطق با تراکم جمعیتی بالا، ضرورت اجرای طرحهای ترافیکی و روان سازی را یکی از مهمترین اهداف اجرای پروژه های عمرانی در منطقه دو عنوان کرد و افزود: در ۲ سال گذشته طرحها و پروژه های عظیمی در این خصوص در منطقه دو اجرا شده که می توان به احداث ادامه بلوار جمهوری اسلامی، احداث بلوار شهدای روحانیت، تکمیل رمپ و لوپ های پل ۹ دی، تکمیل رینگ کمربندی منطقه دو ، احداث ادامه بلوار زائر و بازگشایی بلوار نور اشاره کرد.

رحیمی اجرای شریانهای اصلی را از جمله پروژه های زیربنایی خواند و در خصوص تکمیل خیابان رسول دادخواه گفت: این خیابان به عنوان رینگ کمربندی قم مناطق سه و شش را به منطقه دو متصل و با عبور از کنار گذر ریل راه آهن دارای چندین تابلیه و روگذر است و به صورت مستقیم و بدون چراغ قرمز می توان در آن تردد کرد.

شهردار منطقه دو توسعه و احداث بوستان ۲ هکتاری را در این مسیر از مهمترین اهداف منطقه ذکر نمود و ضمن افزایش سرانه های فضای سبز در بهسازی سیما و منظر حریم بزرگراه امام علی (ع) موثر خواهد بود.

وی در خصوص برنامه ها و طرحهای عمرانی و خدماتی منطقه دو افزود: این منطقه پس از انجام بسیاری از طرحهای اولویت بالا و پاسخگویی به مطالبات مردمی از انجام پروژه های شتابزده جلوگیری کرده و طرحهای زیربنایی و روبنایی را با انجام مطالعات کارشناسی و آینده نگری تصویب و اجرا می کند که نتیجه آن حرکت و رسیدن به منطقه ی تاب آور شهری است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccomqm.2bqi48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما