دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب : 72794
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم مطرح کرد

کاهش آسیب های ناشی از کارتن خواب ها و کودکان کار

قم نيوز : مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از انجام اقدامات ارزنده در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از کارتن خواب ها و کودکان کار در شهر خبر داد.
انجام اقدامات ارزنده در کاهش آسیب های ناشی از کارتن خواب ها و کودکان کار
انجام اقدامات ارزنده در کاهش آسیب های ناشی از کارتن خواب ها و کودکان کار
به گزارش قم نیوز مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم گفت: با ايجاد مركز غربالگري و همكاري دستگاه‌ها، خلأء هاي قانوني و زمينه هاي سوء استفاده افراد سود جو در زمینه تخلفات شهری به حداقل رسيد و در حال حاضر اقدامات ارزنده اي را در كاهش آسيب‌هاي اجتماعي و متكديان و كارتن خواب‌ها و كودكان كار در شهر شاهد هستيم.

احمدرضا شفیعی با اشاره به برخی از ضعف های ساختاری و قانونی برای برخورد با متخلفين در حوزه تخلفات شهری تصریح کرد: در همین راستا به وضعيت شهر مقدس قم در ديگر زمينه هاي تخلفاتي اعم از ساخت و سازها و وضعيت انتظام بخشي بوستان‌ها و تابلوها تبليغاتي و حتي تخلفاتي كه می‌توانست حوادث غير قابل جبراني را بدنبال داشته باشد نگرشی دوباره صورت گرفت.

وی به وجود خلاءهاي قانوني و عدم تعاملات سازنده با دستگاه‌هاي اجرايي و قضايي استان که گسترش اين تخلفات را تشديد مي‌كرده است اشاره کرد و افزود: این مسائل متخلفين را در استمرار رفتارهاي هنجارشكن در استان جري‌تر کرده بود.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم اضافه کرد: در همین راستا می‌طلبید در اين خصوص يک نهضت سخت افزاري ونرم افزاري با نگرشي نو و با استفاده از توان و پتانسيل مجموعه درون سازماني و دستگاهاي مرتبط استان و بخش خصوصي شکل گرفته و گام محكم و نافذي را در رفع و كاهش اين معضلات آنگونه كه در شان زائرين و مجاورين حضرت فاطمه معصومه(س) باشد، برداشته شود و اقدامات پيشگيرانه و اجرايي مهمي در راستاي تأمین رفاه حال زائرين و مجاورين صورت پذيرد.

وی اذعان کرد: بحمدلله با تعاملات سازنده فرمانداري و ديگر ادارات عضو شوراي عالي اداري استان و با ايجاد مركز غربالگري و همكاري دستگاه‌ها خلأء هاي قانوني و زمينه هاي سوء استفاده افراد سود جو به حداقل رسيد و در حال حاضر اقدامات ارزنده اي را در كاهش آسيب‌هاي اجتماعي و متكديان و كارتن خواب‌ها و كودكان كار در شهر شاهد هستيم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci5yay.t1ar32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما