سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : 72828
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
تولیت حرم بانوی کرامت: 

برخی با تولید کالاها به دنبال نفوذ و تغییر فرهنگ ملت هستند

قم نيوز : صنایع و تولیدات قم باید با شأن این شهر و حرم بانوی کرامت متناسب باشد و مردم و مدیران باید رنگ اهل‌بیتی داشته باشند به‌عنوان نمونه در مغازه‌ها و ویترین‌ها نباید اجناسی بر خلاف شأن این شهر وجود داشته باشد چراکه اجناس و کالاها پیوست فرهنگی دارند و برخی با تولید کالاها به دنبال نفوذ و تغییر فرهنگ ملت هستند.
برخی با تولید کالاها به دنبال نفوذ و تغییر فرهنگ ملت هستند 
برخی با تولید کالاها به دنبال نفوذ و تغییر فرهنگ ملت هستند 
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در دیدار محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی نسبت به برخی استان‌ها از جمله قم نگاهی ویژه دارند، اظهار کرد: ایشان در دیدار ۱۹ دی تذکرات و مباحثی را مطرح می‌کنند که به دو بخش عام و خاص تقسیم‌بندی می‌شود و مسئولان باید نسبت به استخراج نکته‌های سخنرانی ایشان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه دولت آمریکا سدی مقابل پیشرفت و خواسته‌های نظام اسلامی است، اضافه کرد: ما باید به آنچه که اهل‌بیت(ع) فرمودند عمل کنیم و از آنچه که آن‌ها بیزاری جستند نیز دور باشیم تا بتوانیم به هدف برسیم.

تولیت حرم بانوی کرامت با تاکید بر اینکه حرمت‌داری حرم اهل‌بیت(ع) نیازمند اطاعت از ولایت است، عنوان کرد: اهمیت دشمن‌شناسی در فرمایشات ائمه اطهار(ع) به‌خوبی مشخص است و عمل به خواسته این بزرگواران باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: صنایع و تولیدات قم باید با شأن این شهر و حرم بانوی کرامت متناسب باشد و مردم و مدیران باید رنگ اهل‌بیتی داشته باشند به‌عنوان نمونه در مغازه‌ها و ویترین‌ها نباید اجناسی بر خلاف شأن این شهر وجود داشته باشد چراکه اجناس و کالاها پیوست فرهنگی دارند و برخی با تولید کالاها به دنبال نفوذ و تغییر فرهنگ ملت هستند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcg779u.ak9xx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما