چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 72874
منبع : خبرگزاری مهر

قم میزبان مسابقات لیگ بسکتبال نوجوانان کشور شد

قم نيوز : میزبانی دور برگشت از مرحله نخست لیگ برتر بسکتبال نوجوانان کشور به قم واگذار شد.
قم میزبان مسابقات لیگ بسکتبال نوجوانان کشور شد
قم میزبان مسابقات لیگ بسکتبال نوجوانان کشور شد
به گزارش قم نیوز پس از پایان رقابت‌های دور رفت لیگ بسکتبال نوجوانان کشور، میزبانان دور برگشت این مسابقات مشخص شدند و قم میزبانی این رقابت‌ها را در اوایل بهمن ماه بر عهده خواهد داشت.

بر این اساس، دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال نوجوانان کشور ۲ تا ۵ بهمن در قم برگزار می‌شود و تیم خانه بسکتبال قم در این رقابت‌ها با تیم‌های مهرام اسلام شهر، پایای البرز و خانه بسکتبال کردستان مسابقه می‌دهد.

در دور رفت این رقابت‌ها تیم خانه بسکتبال قم در یک دیدار برابر مهرام اسلام شهر بازنده شد و با پیروزی در دو بازی دیگر برابر حریفان در رده دوم قرار گرفت و بدین ترتیب شانس زیادی برای صعود به مرحله دوم لیگ نوجوانان دارد.

این در حالی است که میزبانی مسابقات بسکتبال دانش آموزان کشور در مقاطع متوسطه اول و دوم در بخش پسران نیز به قم واگذار شده است و این رقابت‌ها ۵ تا ۸ بهمن در سالن شهید رضاییان قم برگزار می‌شود.

برگزاری یک دوره مسابقه بسکتبال ۳ نفره ویژه رده سنی نونهالان در قم دیگر برنامه هیئت بسکتبال برای ایام دهه فجر است و این برای اولین بار است که برای این رده سنی، مسابقات بسکتبال ۳ نفره در قم برنامه ریزی می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchk6nq.23niqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما