چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : 72879
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم خبر داد:

تعامل مطلوب با دستگاه قضایی و انتظامی در خصوص کاهش تخلفات شهری

قم نيوز : مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم تعامل شهرداری با دستگاه قضایی و انتظامی برای کاهش تخلفات شهری به ویژه در زمینه سد معبر، وانت بارها و... را مطلوب توصیف کرد.
تعامل مطلوب با دستگاه قضایی و انتظامی در خصوص کاهش تخلفات شهری
تعامل مطلوب با دستگاه قضایی و انتظامی در خصوص کاهش تخلفات شهری
به گزارش قم نیوز احمدرضا شفیعی به تعاملات مطلوب و سازنده دستگاه قضایی و انتظامی خصوصا دادستان قم در عرصه ارتقاء ضريب ايمني و امنيت و سلامت زائرين و مجاورين شهر قم اشاره و اظهار کرد: این نهادها با حمایت‌های ارزنده خود و استفاده از توان مؤسسات مجرب در بحث انتظام بخشي، موجب شدند گام‌های بسيار موثري در رفع تخلفات شهري در كليه مباحث اعم از رفع سد معبر خودروها و دستفروشان، كاهش تخلفات ساختماني و كاهش آسیب‌های اجتماعي در شهر برداشته شود.

وی اضافه کرد: مطابق بررسی‌های ميداني و گزارشات رسمي از ابتداي سال 96 تاكنون اكثر معابر اصلي و فرعي شهر در تمام ساعات شبانه روز آزاد و تردد بسيار روان در آنها صورت می‌پذیرد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با اشاره به نقاط حساس و گره‌های شهري كه در سنوات قبل بسيار آزار دهنده بود، گفت: با برنامه‌ریزی و سازماندهی صورت گرفته، مشکلات شهری بخصوص در خيابان‌هاي توحيد ، 20 متري مطهري، شهيد دل آذر، هدف، امام موسي صدر، مالک اشتر، خيابان امام خميني، ميدان و بلوار نواب، ميدان آزادگان، بلوار الغدير، بلوار جمهوري، بلوار نيروي هوايي، بلوار كبيري، ميدان پليس، بلوار 15 خرداد ، شهر و شهرک پرديسان و ... حل شده و این محورها عاري از موارد سد معبر است.

وی با اشاره به اقدامات سخت افزاري و اجرايي شهرداري قم در اين عرصه بیان کرد: این اقدامات بطوري مطلوب و منسجم صورت پذيرفت كه با برنامه ريزي صورت گرفته در مرحله نخست با شناسايي نواقص و ايجاد تعاملات ارزنده در كمترين زمان كليه معابر اصلي شهري و نقاط حساس شهري كه بصورت سرقفلي براي متخلفين در آمده بود طي هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه‌های قضايي و انتظامي از دستفروشان و وانت بارهاي ميوه فروش طي مراحل قانوني پاكسازي شد و نسبت به شناسنامه دار كردن و تشكيل پرونده براي اين افراد اقدام لازم صورت پذيرفت.

شفیعی اضافه کرد: در ادامه این طرح نیز در مرحله دوم طرح پس از شناسايي علاوه بر انتقال تعداد كثیري از اين وانت بارهای غير بومي به شهرهاي خود، طبق شرايط تعيين شده نسبت به ساماندهي آنها با همكاري مناطق مربوطه و سازمان ميادين و دستگاههاي نظارتي و انتظامي استان اقدام شد تا از هر گونه فعاليت و حضور مجدد عوامل سد معبر شهري در معابر اصلي جلوگيري شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcco4qm.2bqim8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما