پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب : 72922
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیر کل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم مطرح کرد

اتمام فاز سوم پروژه ایمنی سازی بوستان‌های شهر قم

قم نيوز : مدیر کل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم گفت: فاز سوم پروژه ایمنی سازی بوستان‌های شهر قم به پایان رسیده است، 25 آبنما در بوستان‌های شهر داشتیم که در فرآیند ایمن سازی هیچ کدام از این آبنماها تخریب نشدند.
اتمام فاز سوم پروژه ایمنی سازی بوستان‌های شهر قم/ هیچ آبنمایی در بوستان‌ها تخریب نشد
اتمام فاز سوم پروژه ایمنی سازی بوستان‌های شهر قم/ هیچ آبنمایی در بوستان‌ها تخریب نشد
به گزارش قم نیوز عباس حلوائی‌زاده در جلسه مشترک اعضای کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم با معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به پروژه‌های معاونت فنی شهرداری اظهار کرد: فاز سوم پروژه ایمنی سازی بوستان‌های شهر قم به پایان رسیده است، البته کار ایمنی سازی کامل چند بوستان بزرگ شهر قم از جمله بوستان علوی باقی مانده که در صورت اتمام این پروژه‌ها دیگر هیچ بوستان غیر ایمنی در قم نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: 25 آبنما در بوستان‌های شهر قم داشتیم که در فرآیند ایمن سازی هیچ کدام از این آبنماها تخریب نشدند و در صورت نگهداری مناسب از تجهیزات بوستان‌ها از جمله آبنماها مشکلی در زمینه ایمنی به وجود نمی‌آید.

مدیر کل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم افزود: به دنبال تکمیل سوله‌های ورزشی در دست احداث در مناطق یک و شش در شهر قم هستیم، در بحث اجرای آسفالت با هشت منطقه شهرداری قرارداد داریم و 200 هزار تن آسفالت در سال جاری در مناطق مختلف شهر قم پخش شد.

حلوائی‌زاده با اشاره به وضعیت میدان بزرگ امام خمینی(ره) اظهار کرد: به دنبال این هستیم که ابنیه این میدان تا پایان سال تکمیل شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb59bz.rhb55piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما