پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب : 72929
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر نهمین دوسالانه عکس قم خبر داد

ارسال 975 اثر به دوسالانه عکس قم

قم نيوز : دبیر نهمین دوسالانه عکس قم از ارسال ٩٧٥ قطعه عكس به نهمین جشنواره دوسالانه عكس قم خبر داد و گفت: 94 عکس از این تعداد به بخش نمایشگاه راه یافته است.
ارسال 975 اثر به دوسالانه عکس قم
ارسال 975 اثر به دوسالانه عکس قم
به گزارش قم نیوز محمداخلاقی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران به مشارکت بالا در نهمین جشنواره دوسالانه عکس قم اشاره کرد و گفت: در مدت زمان تعیین شده 975 قطعه عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه دو بخش عکس‌های مرتبط با استان قم و بخش آزاد برای این دوسالانه در نظر گرفته شده است، یادآور شد: 108 نفر از هنرمندان عکاس نسبت به ارسال آثار خود به این جشنواره اقدام کردند و آثار طی چند مرحله داوری شده است.

دبیر نهمین جشنواره دوسالانه عکس قم اضافه کرد: عکس‌های ارسال شده در دو بخش از سوی آقایان ابراهیمی، توکلیان، زرنوشه،  اخلاقی و خانم معصومی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به ارسال 497 قطعه عکس در بخش آزاد بیان کرد: از این تعداد 53 قطعه عکس پس از دو مرحله داوری به نمایشگاه راه یافت.

اخلاقی تعداد آثار ارسالی به بخش قم جشنواره را 478 اثر دانست و گفت: همچنین در این بخش نیز 41 قطعه عکس به نمایشگاه را یافت.

وی یادآور شد: عکس‌های منتخاب نهمین دوسالانه عکس قم در نگارستان‌های اشراف و فرهنگ از 15 تا 27 دی ماه در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci33ay.t1arr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما