دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : 73080
منبع : خبرگزاری مهر

تیم فوتسال «سوهان محمد سیما» در قم مغلوب «حفاری خوزستان» شد

قم نيوز : تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در دیداری از لیگ برتر فوتسال در خانه مغلوب تیم حفاری خوزستان شد.
تیم فوتسال «سوهان محمد سیما» در قم مغلوب «حفاری خوزستان» شد
تیم فوتسال «سوهان محمد سیما» در قم مغلوب «حفاری خوزستان» شد
به گزارش قم نیوز  هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برگزار شد و در یکی از دیدارها در قم تیم سوهان محمد سیما برابر میهمان خود حفاری خوزستان ۲ بر یک نتیجه را واگذار کرد تا از صعود در جدول باز بماند.

تیم‌های سوهان محمد سیمای قم و حفاری خوزستان شامگاه یکشنبه در سالن شهید حیدریان قم برابر هم به میدان رفتند که در این دیدار تیم حفاری خوزستان توانست ۲ بر یک حریف خود را شکست دهد و در رده چهارم جدول قرار گیرد.

در این مسابقه نماینده قم بدون محمد دهقان سنگربان اصلی خود که در بازی گذشته برابر اهورای بهبهان اخراج شده بود به میدان رفت و با تنها گل هاشم فرج‌زاده در برابر دو گل شهاب طالبی نتیجه را واگذار کرد تا فرصت رسیدن به رتبه چهارم یا سوم جدول را از دست بدهد.

شکست خانگی برابر حفاری سبب شد تیم سوهان محمد سیمای قم در فاصله ۳ امتیازی تیم‌های فرش آرای مشهد و حفاری قرار گیرد و بخت این تیم برای کسب رتبه‌ای بهتر از پنجم در جدول پایانی لیگ و صعود به پلی آف با رتبه سوم یا چهارم کاهش یافت.

تیم سوهان محمد سیمای قم ۲ بازی دیگر در لیگ برتر در پیش دارد و در صورتی که در بازی‌های باقی مانده در جایگاه پنجم باقی بماند باید در مرحله پلی آف با تیم چهارم جدول که حفاری خوزستان است روبرو شود و بدین ترتیب این دو تیم ممکن است به زودی و بار دیگر و این بار در مرحله پلی آف برابر هم قرار گیرند.

انتهای پیام/110
https://qomnews.ir/vdchvvnq.23nx6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما