يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب : 7317
عرب انصاری خواستار شد؛

لزوم همگرایی بیشتر تشكل های دانشجویی همسو در استان

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با اشاره به نقش تشكل های دانشجویی همسو در پیشبرد بهتر امور و خنثی سازی توطئه ها، لزوم همگرایی بیشتر این گونه تشكل های دانشجویی در استان را خواستار شد.
لزوم همگرایی بیشتر تشكل های دانشجویی همسو در استان
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام  محمد مهدی عرب انصاری در جلسه كمیسیون دانشجویی استان طی سخنانی با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ در دانشگاه ها اظهار داشت: تدارك و اجرای فوق برنامه های موثر و هدفمند، با هدف آگاهی بخشی و تعمیق بنیه های اعتقادی مجموعه اساتید و دانشجویان، محیط های دانشجویی ما را در برابر این خطرات و هجمه های دشمن، مصون نگه خواهد داشت.

وی به سرمایه گذاری سنگین دشمن در فتنه سال ۸۸ و تمركز آن در دانشگاه ها اشاره و تصریح كرد: فتنه ۸۸ ماحصل همه توان و تجربیات مجموعه دشمنان و معاندان نظام بود كه با درایت دیده بان بصیر انقلاب اسلامی و هوشیاری و آگاهی مردم خنثی شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم همچنین ضرورت تجربه اندوزی و درس آموزی از حوادث و چالش های ۳۳ سال حیات انقلاب اسلامی را یاد آور شد و بر لزوم حفظ هوشیاری و رصد برنامه ها و تحركات دشمن به ویژه در محیط های علمی تاكید كرد.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر دانشجویان استان از مراسم معنوی اعتكاف و سایر برنامه های فرهنگی زیارتی، این مساله را نشانگر قوی بودن اعتقادات دینی قشر دانشجو و حاكم بودن روح ارزشی در فضای علمی استان برشمرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای اطلاع رسانی و انعكاس گسترده این گونه رویدادهای ارزشمند معنوی را خواستار شد و افزود: در حالی كه دشمنان از حوادث جزیی در محیط های دانشگاهی بهره برداری های مختلفی می كنند، بیان این گونه اقدامات ارزشی و مانور بر روی آن ها، می تواند مهم و اثر بخش باشد.

عرب انصاری در پایان با اشاره به نقش كلیدی تشكل های دانشجویی همسو در پیشبرد بهتر امور و خنثی سازی توطئه های دشمن، لزوم همگرایی بیشتر این گونه تشكل های دانشجویی در استان، با هدف هم افزایی و تقویت تعاملات را خواستار شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.veafuqetasfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما