سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 73726
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم خبر داد

افزایش دمای قم طی روزهای آتی

قم نيوز : رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی شاهد افزایش دما در نقاط مختلف استان خواهیم بود.
افزایش دمای قم طی روزهای آتی
افزایش دمای قم طی روزهای آتی
به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: روز گذشته آب و هوای استان صاف در برخی ساعات افزایش موقت ابر و گاهی وزش باد را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه روز گذشته حداقل و حداکثر دمای قم 4- درجه و 10 درجه گزارش شد، ادامه داد : روز دوشنبه جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعت 35 کیلومتر بر ساعت بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی امروز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. حداقل و حداکثر دما در قم 2- درجه و 11 درجه است، امروز آب و هوای استان کمی تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد است.

قاضی با بیان اینکه در روز چهارشنبه آسمان استان قم صاف تا کمی ابری است، گفت:  در این روز گاهی شاهد وزش باد در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر 35 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان صفر درجه و 12 درجه خواهد بود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcepf8f.jh8xwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما