سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 73739
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان 2 روز رقابت در قم رقم خورد

پينگ‌پنگ بازان قم روي سكوي سوم ايران

قم نيوز : پيكارهاي تنيس روي‌ميز ليگ دسته اول رده‌هاي سني پايه كشور با مقام سوم مشترك پينگ‌پنگ بازان قم در تركيب دو تيم باشگاهي به كار خود پايان داد.
پينگ‌پنگ بازان قم روي سكوي سوم ايران
پينگ‌پنگ بازان قم روي سكوي سوم ايران
به گزارش قم نیوز رقابت‌های دو رده سنی نوجوانان و جوانان تنیس روی‌میز باشگاه‌های کشور بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون پینگ‌پنگ به میزبانی هیأت قم برگزار شد و چهره‌های آینده‌سازان این رشته در قم با یکدیگر به مدت دو روز به رقابت پرداختند.

در این مسابقات از قم سه تیم حضور داشتند و تیم منتخب هیأت تنیس روی‌میز استان قم، متشکل از پویا وفایی، سیدعلی سجادیان، محمدمعین منتظری، محسن سجادی و میلاد عباسی به مصاف حریفان رفت و تیم آکادمی سلامت قم با ترکیب پرهام حکانی، جمال‌لو، درگاهی و حبیبی در میدان رقابت حاضر شد.

همچنین تیم آینده‌سازان سالن خورشید قم متشکل از کیان توکلیان، علیرضا کرباسی، احمدرضا حیدری، محمد امیر حیدری و مهدی حشم‌بان رو در روی حریفان قرار گرفت ولی در پایان مراحل مقدماتی و حذفی، تیم خورشید قم از گردونه رقابت‌ها کنار رفت و دو نماینده دیگر قم به جمع چهار تیم برتر راه یافتند.

در مجموع 28 تیم در رقابت‌های پینگ پنگ لیگ دسته اول رده‌های سنی نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور حضور داشتند و این رقابت‌ها به میزبانی سالن شهید طاهریان قم از نظر کمی و کیفی در سطح بالایی به انجام رسید، مسابقاتی که با قهرمانی تیم آکادمی ثامن تهران به کار خود پایان داد.

پینگ‌پنگ بازان تیم آکادمی ثامن تهران در دیدار نهایی برابر تیم شهرداری ورامین به میدان رفته و با شکست این تیم قهرمان شدند، در حالی که دو بازنده مرحله نیمه نهایی یعنی تیم‌های هیأت تنیس روی‌میز قم و آکادمی قائمی قم رتبه سوم مشترک این دوره از پیکارها را به خود اختصاص دادند.

این در شرایطی است که دیدار رده بندی مسابقات یک جدال تمام قمی بود و تیم هیأت پینگ‌پنگ قم متشکل از پویا وفایی، میلاد عباسی، سیدعلی سجادیان، سیدمحمدمعین منتظری و محسن سجادی با پیروزی پنج بر یک مقابل تیم آکادمی قائمی قم به برتری رسید و مقام سوم مسابقات را از آن خود کرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdci3yay.t1app2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما