سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 73742
منبع : خبرگزاری مهر
میزبانی قم از ۳ تیم؛

حریفان تیم مهتاب قم در لیگ بسکتبال کشور مشخص شد

قم نيوز : تیم بسکتبال مهتاب قم حریفان خود را در مرحله دوم لیگ بسکتبال کشور شناخت و از چهارشنبه به دیدار حریفان می‌رود.
حریفان تیم مهتاب قم در لیگ بسکتبال کشور مشخص شد
حریفان تیم مهتاب قم در لیگ بسکتبال کشور مشخص شد
به گزاری قم نیوز دومین مرحله از مسابقات لیگ بسکتبال مردان کشور که حکم انتخابی حضور در لیگ دسته اول کشور را دارد به میزبانی قم برگزار می‌شود و ۳ تیم برای کسب جواز صعود به قم سفر می‌کنند.

تیم بسکتبال مهتاب قم، میزبان این مسابقات به شمار می‌رود و طی ۳ روز با تیم‌های احسان تولز گنبد کاووس، شکلی تهران و رعد فسا مسابقه می‌دهد البته این رقابت‌ها دور رفت از مرحله دوم به حساب می‌آید و تیم‌های حاضر، در دور برگشت نیز به میدان خواهند رفت.

این مسابقات از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۳ بهمن آغاز می‌شود و تیم‌ها به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند. این ۴ تیم با کسب عناوین اول یا دوم دور نخست مرحله گروهی موفق به کسب جواز حضور در دور دوم شده‌اند و پس از برگزاری مسابقات دور برگشت، ۲ تیم از این ۴ تیم به مرحله سوم و نهایی راه پیدا می‌کنند.

تیم بسکتبال مهتاب قم یکی از ۲ تیم قمی حاضر در این مسابقات به شمار می‌رود که در دور نخست مسابقات با پیروزی در ۳ بازی دور برگشت، نتایج دور رفت خود را جبران کرد و به مرحله دوم رسید و اکنون شانس مناسبی برای راهیابی به دور سوم مسابقات دارد و سودای حضور در لیگ دسته اول را در سر می‌پروراند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccimqm.2bq108laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما