سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 73743
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت هندبال قم:

مسابقات هندبال نونهالان منطقه یک کشور در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : رئیس هیئت هندبال قم از برگزاری مسابقات هندبال نونهالان پسر منطقه یک کشور به میزبانی قم خبر داد.
مسابقات هندبال نونهالان منطقه یک کشور در قم برگزار می‌شود
مسابقات هندبال نونهالان منطقه یک کشور در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز حسین محمدخانی اظهار داشت: استان قم در رشته هندبال در حال تلاش برای سرمایه گذاری در رده‌های سنی پایه است به طوری که در حال حاضر در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان در دو بخش پسران و دختران تحرکات خوبی در قم صورت گرفته است.

وی افزود: میزبانی از مسابقات منطقه‌ای کشور یکی از برنامه‌های هیئت هندبال برای توسعه هندبال پایه قم است و همانند سال‌های گذشته که قم حداقل یک دوره مسابقه منطقه‌ای کشور را میزبانی می‌کرده، این بار نیز از تیم‌های حوزه مرکز و شمال کشور میزبانی می‌کند.

رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: مسابقات هندبال نونهالان پسر منطقه یک کشور از ۵ بهمن در قم برگزار می‌شود و پیش بینی می‌شود به غیر از استان قم، تیم‌هایی از استان‌های گیلان، مازندران، تهران و البرز در این رقابت‌ها حضور داشته باشند.

محمدخانی بیان داشت: تیم‌های برتر این مسابقات به مرحله بعدی صعود می‌کنند و با توجه به فرصت میزبانی برای هندبال قم، تیم استان قم می‌تواند با بیش از یک تیم در این رقابت‌ها شرکت داشته باشد و امیدواریم این مسابقات برای مربیان و بازیکنان باانگیزه قمی سودمند باشد.

وی عنوان کرد: نیما باقری، متین متقی، سید محمد موسوی و ابوالفضل صابری هندبالیست‌های شاخص قمی هستند که به سومین اردوی منتخبین نونهالان منطقه شمال کشور دعوت شدند و این دریچه روشنی برای آینده هندبال قم است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcds505.yt0so6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما