چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : 73778
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد

اکران 15 فیلم جشنواره فجر در قم

قم نيوز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: 15 فیلم جشنواره فجر در شهر قم اکران می‌شود که مربوط به بخش‌های سودای سیمرغ و نگاه نو است.
اکران 15 فیلم جشنواره فجر در قم
اکران 15 فیلم جشنواره فجر در قم
به گزارش قم نیوز سید موسی حسینی کاشانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به برنامه اکران فیلم‌های جشنواره فجر در شهر قم اظهار کرد: فیلم‌های این جشنواره طی روزهای 12 تا 18 بهمن ماه در سینماهای تربیت و ونوس اکران می‌شود، آمادگی برای برگزاری جلسات نقد فیلم‌ها با حضور کارشناسان در حاشیه جشنواره را داریم.

وی ادامه داد: جشنواره فیلم فجر پنجمین دوره ای است که در شهر قم برگزار می‌شود، پس از انتخاب فیلم‌های جشنواره برای اکران در شهر قم که با شان این شهر تناسب داشته باشند، ممیزی صورت نمی‌گیرد.، 15 فیلم جشنواره فجر در شهر قم اکران می‌شود که مربوط به بخش‌های سودای سیمرغ و نگاه نو است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: برای جشنواره فیلم فجر در استان مراسم افتتاحیه برگزار می‌شود و هر شب هم برنامه پخش زنده صدا و سیما از محل جشنواره پیش بینی شده است، مراسم اختتامیه جشنواره هم با فاصله چند روز پس از ایام فاطمیه در شهر قم برگزار خواهد شد.

حسینی کاشانی با اشاره به تعداد سانس‌های فیلم‌های جشنواره استان قم اظهار کرد: به هر فیلم سه سانس نمایش اختصاص داده شده و قیمت بلیط تماشای هر کدام از فیلم‌های جشنواره فجر 10 هزار تومان است.

وی ادامه داد: امسال شاهد راه اندازی بخش شاپرک در حاشیه جشنواره فیلم فجر استان قم هستیم و در قالب این بخش، پنج فیلم ویژه کودک و نوجوان طی روزهای 13 تا 17 بهمن در شهر قم به صورت رایگان در نوبت صبح اکران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: طی روزهای برگزاری جشنواره فیلم فجر استان قم شاهد اکران فیلم‌های شب آفتابی، پاستاریونی، بنیامین، ضربه فنی و آخرین داستان برای کودکان و نوجوانان در استان هستیم.

حسینی کاشانی با اشاره به فعالیت‌های سینمایی در استان قم اظهار کرد: سال جاری سال پرباری برای استان به لحاظ فعالیت‌های سینمایی بود و برنامه‌هایی همچون جشنواره سینما حقیقت، جشنواره فیلم کودک و نوجوان، جشنواره فیلم کوتاه، جشنواره فیلم و عکس استان قم و جشنواره فیلم کودک و نوجوان در سال 97 در قم برگزار شد.

وی ادامه داد: جشنواره نماز و نیایش هم در شهر قم برگزار می‌شود و اکنون در حال طی کردن مراحل اجرایی این جشنواره هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در جشنواره شهید رجایی به عنوان اداره کل برتر شناخته شد، این اداره کل توانست از مجموع دو هزار امتیاز شاخص‌های عمومی و اختصاصی هزار و 850 امتیاز کسب کند.

حسینی کاشانی با اشاره به برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های این اداره کل برنامه محوری است و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قم به تمام ابعاد فرهنگی، قرآنی، هنری و رسانه ای توجه دارد و به دنبال تحقق اهداف ترسیم شده برنامه یک ساله خود است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbwzbz.rhbfzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما