شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 73839
منبع : خبرگزاری مهر

نماینده قم با شکست ۱۰ گله از لیگ دسته اول فوتسال خداحافظی کرد

قم نيوز : نماینده فوتسال قم در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتسال ایران در خانه ۱۰ گل دریافت و با لیگ یک وداع کرد.
نماینده قم با شکست ۱۰ گله از لیگ دسته اول فوتسال خداحافظی کرد
نماینده قم با شکست ۱۰ گله از لیگ دسته اول فوتسال خداحافظی کرد
به گزارش قم نیوز پرونده لیگ دسته اول فوتسال ایران در مرحله گروهی شامگاه جمعه بسته شد و تیم فوتسال الماس شهر قم با یک شکست دیگر، سرانجام به کار خود در این مسابقات پایان داد و راهی دسته دوم شد.

تیم الماس شهر که پیش از این سقوط خود به دسته دوم را قطعی کرد بود شامگاه جمعه در سالن شهید حیدریان قم میزبان تیم هایپر شهر شاهین شهر بود و در پایان ۱۰ بر ۲ نتیجه را به حریف خود واگذار کرد تا شکستی سنگین برابر حریف متحمل شود.

الماس شهر در این بازی هر دو گل خود را توسط ابوالفضل رضاییان به ثمر رساند اما دریافت ۱۰ گل آن هم در خانه و برابر تیمی از شاهین شهر نشانگر بی انگیزگی محض و روحیه پایین و شکننده بازیکنان الماس شهر بود.

بدین ترتیب تیم الماس شهر با این شکست به کار خود در لیگ ۹۷ دسته اول فوتسال ایران پایان داد و سال آینده در لیگ دسته دوم کشور شانس خود را برای بازگشت به لیگ یک آزمایش می‌کند. این در حالی است که امتیازی که الماس شهر با آن در لیگ یک شرکت کرد متعلق به تیم‌هایی نظیر ارم کیش، کیش ایر، صبا، ماهان تندیس و یاسین پیشرو در لیگ برتر فوتسال بوده است.

کارشناسان فوتسال در قم علت سقوط تیم الماس شهر قم را فقدان برنامه مالی مشخص و ضعف چشمگیر مدیریتی در تیم الماس شهر می‌دانند. الماس شهر در جریان لیگ امسال بارها دست به تعویض مربیان خود زد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjhoea.uqettzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما