شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 73840
منبع : خبرگزاری مهر
با کسب ۳ پیروزی در قم رقم خورد؛

صدرنشینی تیم شکلی تهران در لیگ بسکتبال کشور

قم نيوز : دور رفت از مرحله دوم لیگ بسکتبال باشگاه های کشور در مرحله انتخابی لیگ دسته اول با صدرنشینی تیم شکلی تهران در قم به پایان رسید.
صدرنشینی تیم شکلی تهران در لیگ بسکتبال کشور
صدرنشینی تیم شکلی تهران در لیگ بسکتبال کشور
به گزارش قم نیوز دور رفت مرحله دوم لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور در مرحله انتخابی لیگ دسته اول شامگاه جمعه در قم به پایان رسید و تیم بسکتبال شکلی تهران با ۳ پیروزی پیاپی در صدر جدول قرار گرفت.

در این مسابقات که با حضور ۴ تیم شکلی تهران، مهتاب قم، احسان تولز گنبد کاووس و رعد پدافند هوایی فسا در سالن شهید رضاییان قم برگزار شد تیم‌ها به مدت ۳ روز به صورت دوره‌ای با هم رقابت کردند که در نهایت شکلی توانست صدرنشین این دور از مسابقات شود.

تیم شکلی تهران هر ۳ بازی خود برابر حریفان را به سود خود پایان داد اما ۳ تیم دیگر توانستند یک پیروزی به دست بیاورند و از این نظر شرایط برابری در پایان دور رفت این مسابقات دارند و برای صعود باید امید خود را در دور برگشت مسابقات دنبال کنند.

تیم مهتاب قم، میزبان این مسابقات در دیدار برابر رعد پدافند هوایی فسا ۷۷ بر ۷۵ به پیروزی رسید و این برد دشوار و البته شیرین، تنها برد تیم مهتاب قم در این مرحله بود گرچه این تیم در مسابقه برابر احسان تولز گنبد نیز می‌توانست برنده مسابقه باشد اما در آخرین ثانیه‌ها ۷۰ بر ۶۸ نتیجه را به حریف واگذار کرد.

 پس از برگزاری دور برگشت این مسابقات که میزبان آن هنوز مشخص نشده است، ۲ تیم برتر گروه راهی مرحله سوم می‌شوند تا در نزدیک‌ترین جایگاه ممکن نسبت به لیگ دسته اول قرار گیرند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcbgwbz.rhbfapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما