يکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : 73886
منبع : خبرگزاری تسنیم

100 کیلوگرم تریاک در قم کشف شد

قم نيوز : فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف حدود ۱۰۰ کیلوگرم تریاک، از دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.
۱۰۰ کیلوگرم تریاک در قم کشف شد
۱۰۰ کیلوگرم تریاک در قم کشف شد
به گزارش قم نیوز سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در پی تمرکز اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد فردی به هویت معلوم قصد دارد مقدار قابل‌توجهی تریاک را با یک دستگاه خودروی تریلی از کرمان به استان یزد منتقل کند، بنابراین پی گیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه طی تعامل اطلاعاتی و اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان تلاش برای شناسایی خودرو مذکور آغاز و سرانجام خودرو تریلی شناسایی، توقیف و متهم دستگیر شد.

آقاخانی خاطرنشان کرد: در بازرسی به‌عمل‌آمده از خودرو توسط مأموران، حدود 100 کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف و نهایتاً متهم نیز به همراه پرونده متشکله تحویل مقام قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی پلیس قم بحث مبارزه با قاچاق مواد مخدر است، بیان داشت: شهروندان می‌توانند گزارشات خود را از طریق شماره تلفن 110 در اختیار پلیس استان قرار دهند.

کشف 5 کیلوگرم هروئین و دستگیری یک نفر قاچاقچی در قم

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از کشف 5 کیلوگرم هروئین و دستگیری یک نفر قاچاقچی در قم خبر داد.

سرهنگ صیاد درویشی نیز اظهار داشت: در پیگیری‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، مشخص شد شخصی به هویت معلوم قصد دارد مقادیری مواد مخدر "هروئین" را از یکی از شهرهای هم‌جوار قم به این استان منتقل کند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی، به یکی از محل‌های ورودی استان اعزام و نامبرده را شناسایی، دستگیر و از داخل کیف مسافرتی وی 5 کیلوگرم هروئین در قالب 5 بسته کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم بیان داشت: نهایتاً متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb0wbz.rhbfwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما