يکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب : 73891
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی خبر داد

رونمایی از 35 اثر پژوهشکده بین المللی المصطفی با موضوع انقلاب اسلامی

قم نيوز : رئیس پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی گفت: 35 اثر این پژوهشکده با موضوع انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری رونمایی شد.
رونمایی از 35 اثر پژوهشکده بین المللی المصطفی با موضوع انقلاب اسلامی
رونمایی از 35 اثر پژوهشکده بین المللی المصطفی با موضوع انقلاب اسلامی
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ محمدرضا متقی ظهر امروز در مراسم رونمایی از آثار پژوهشکده بین المللی المصطفی با موضوع انقلاب اسلامی با اشاره به ویژگی‌های گفتمان انقلاب اسلامی اظهار کرد: این گفتمان همواره در عرصه جهان درخشیده است، گفتمان انقلاب اسلامی اصولی همچون معنویت خواهی، عقلانیت و ظلم ستیزی دارد.

وی ادامه داد: افتخار داریم که در 40 سالگی انقلاب اسلامی در جامعه المصطفی، مروج گفتمانی هستیم که به یک گفتمان غالب در جهان تبدیل شده است و در این راستا پژوهشکده بین المللی المصطفی در این نهاد تاسیس شد.

رئیس پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی افزود: به دنبال جهت دهی پژوهش‌های این پژوهشکده براساس منویات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری هستیم، تولیدات پژوهشکده باید پاسخگوی نیازهای معرفتی انسان معاصر براساس چارچوب گفتمان انقلاب اسلامی باشد.

متقی با اشاره به آثار پژوهشکده بین المللی المصطفی اظهار کرد: در سال جاری از 160 اثر این پژوهشکده رونمایی می شود، مخاطبان آثار پژوهشکده طلاب غیرایرانی و مشتاقان به معارف اسلامی در سراسر دنیا است، امروز 35 اثر دیگر پژوهشکده بین المللی المصطفی با موضوع انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری رونمایی شد.

وی ادامه داد: طلاب جامعه المصطفی 108 پایان‌نامه با موضوع انقلاب اسلامی تدوین کردند که چکیده این پایان‌نامه‌ها در کتابی منتشر شده است.

رئیس پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی خاطرنشان کرد: این پژوهشکده 39 نشست در سال جاری در خصوص گفتمان انقلاب اسلامی برگزار کرد و شاهد تدوین 167 مقاله در مجموعه فعالیت‌های بین المللی پژوهشکده المصطفی در خصوص این گفتمان بودیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchz6nq.23nxwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما