دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : 73925
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم:

خط ۳۰۰ تنی پردازش و تبدیل پسماند سایت البرز به زودی فعال می‌شود

قم نيوز : مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از فعال‌سازی خط ۳۰۰ تنی پردازش پسماند سایت البرز در آینده نزدیک خبر داد.
خط ۳۰۰ تنی پردازش و تبدیل پسماند سایت البرز به زودی فعال می‌شود
خط ۳۰۰ تنی پردازش و تبدیل پسماند سایت البرز به زودی فعال می‌شود
به گزارش قم نیوز سیدعبدالله میر ابراهیمی امروز با اشاره به اقداماتی که در سایت مدیریت پسماند البرز برای جمع‌آوری، پردازش، دفع و دفن پسماند صورت می‌گیرد، اظهار کرد: یکی از فعالیت‌هایی که در چرخه مدیریت پسماند صورت می‌گیرد این است که پسماندی که جمع‌آوری می‌شود برای اینکه استفاده شود مورد پردازش قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پسماندهای جمع‌آوری شده از سطح شهر به پسماند ارگانیک و ارزشمند اقتصادی و غیر ارزشمند اقتصادی پردازش و تقسیم‌بندی می‌شود، اذعان کرد: در حال حاضر مجموعه ۳۰۰ تنی با اعتبار حدود ۳٫۵ میلیارد تومان با هزینه یک میلیارد تومانی ابنیه فعال شده که ۹۵ درصد پیشرفت داره و  بزودی بهره‌برداری می‌شود و دستگاه آن وارد شده و در حال نصب است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر کل پسماند جمع‌آوری شده از سطح شهر دفن می‌شود،خاطرنشان کرد: خط شماره یک پردازش پسماند سایت البرز نیز که با مشارکت بخش خصوصی راه‌اندازی شده به دلیل مشکلات فنی و حقوقی خاموش است اما خط دوم با سرمایه‌گذاری شهرداری اجرایی شده و به زودی فعال می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcft1de.w6dm0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما