سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 73959
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كاراته استان قم خبر داد

درخشش كاراته‌كاهاي قم با 2 مدال ليگ ايران

قم نيوز : رئيس هیأت كاراته استان قم از درخشش كاراته‌كاهاي قم با كسب دو مدال طلا و برنز پيكارهاي نخستين مرحله ليگ كاراته‌وان پسران ايران خبر داد.
درخشش كاراته‌كاهاي قم با 2 مدال ليگ ايران
درخشش كاراته‌كاهاي قم با 2 مدال ليگ ايران
به گزارش قم نیوز علیرضا برخوردار اظهار کرد: در شرایطی که از امسال به ابتکار فدراسیون کاراته شاهد برگزاری نخستین دوره لیگ کاراته‌وان کشور هستیم، مرحله نخست لیگ زیر 23 سال کاراته‌وان ایران با حضور استعدادهای این رشته به انجام رسید.

وی اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته، نخستین مرحله لیگ کاراته‌وان زیر 23 سال پسران ایران با حضور 275 کاراته کا در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد و سرانجام تهرانی‌ها با کسب دو طلا و چهار نقره بیشترین مدال را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیأت کاراته استان قم ابراز کرد: در بخش کومیته این مسابقات شاهد رقابت کاراته‌کاها در اوزان منهای 60، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم بودیم و دو مدال این مرحله از نخستین لیگ کاراته‌وان پسران زیر 23 سال کشور در اوزان منهای 60 و به اضافه 84 کیلوگرم به دست آمد.

وی یاد آور شد: در وزن منهای 60 کیلوگرم مرتضی نعمتی که سابقه کسب مدال از پیکارهای آسیایی این رشته را دارد با عملکردی بسیار عالی حریفان را یکی پس از دیگری شکست داد و با راهیابی به دیدار فینال، از سد دیگر فینالیست این وزن یعنی میثم ادهمی از تهران عبور کرد تا با شایستگی روی سکوی قهرمانی بایستد، ضمن اینکه مقام سوم مشترک این وزن به قاسم خوب‌رو از اصفهان و پارسا معصومی از فارس رسید.

برخوردار یاد آور شد: در وزن به اضافه 84 کیلوگرم این پیکارها امیرحسین حجازی‌راد به نمایندگی از قم با حریفان پیکار کرد که در نهایت پس از کاراته‌کاهای مرکزی و فارس به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت تا صاحب گردن‌آویز برنز شده و تیم قم در مجموع با دو مدال طلا و برنز بعد از تیم‌های تهران و مرکزی روی سکوی سوم قرار بگیرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccooqm.2bq1p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما