?>?> استاندار قم: 368 پروژه زیربنایی و عمرانی همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود | قم نیوز
پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 74037
منبع : خبرگزاری فارس

استاندار قم: 368 پروژه زیربنایی و عمرانی همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود

قم نيوز : استاندار قم از افتتاح 368 پروژه عمرانی، زیربنایی، کشاورزی و... همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد و اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها را 8 هزار و 100 میلیارد ریال عنوان کرد.
368 پروژه زیربنایی و عمرانی همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود
368 پروژه زیربنایی و عمرانی همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در نخستین نشست خبری خود که به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز ایام الله دهه فجر برگزار شد طی سخنانی با اشاره به افتتاح پروژه های عمرانی، خدماتی، زیربنایی و... در این ایام بیان کرد: به مناسبت فرارسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب 368 پروژه با اعتباری بالغ بر 8هزار و 100 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه 172 پروژه از این تعداد مربوط به پروژه های زیربنایی است افزود: 31 پروژه به بخش کشاورزی، 10 پروژه به بخش محیط زیست، 10 پروژه به بخش گردشگری، 3 پروژه به بخش ورزشی، 11 پروژه به بخش صنعتی، 6 پروژه به بخش آموزشی، 85 پروژه به بخش زیربنایی دهیاری ها و 40 پروژه به بخش های اشتغالزایی در روستاها اختصاص دارد.

استاندار قم مهمترین پروژه هایی که بهره برداری از آنها آغاز می شود را پل ونارچ، تقاطع شهرک شهاب با اتوبان قم تهران، احداث 4 جایگاه سوخت، گازرسانی به روستاهای قم و... عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه های نیمه تمام با جدیت دنبال می شود، خاطرنشان کرد: در دیدار با مدیران کل دستگاه ها کارنامه و برنامه های آنها را مورد ارزیابی قرار می دهم.

سرمست با اشاره به اینکه عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی از جمله اداره کل ورزش و جوانان مورد توجه قرار دارد، تصریح کرد: در بررسی عملکرد مدیران رفاقت ها و سفارشات را در اولویت قرار نخواهم داد و تا جایی که بتوانم مدیرانی که برنامه نداشته باشند را عوض می کنم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت فرودگاه قم اظهار کرد: ابتدا باید حق و حقوق مردم و معارضان پروژه تعیین تکلیف شده و سپس پروژه به بخش خصوصی واگذار شود.

سرمست در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر وضعیت نامناسبت توزیع مرغ و گوشت با هدف تنظیم بازار و تشکیل صف های طولانی در برابر مراکز عرضه تصریح کرد: کارگروه تنظیم بازار باید نسبت به این مسئله رسیدگی لازم را داشته باشد.

وی یادآور شد: استان قم از نظر وضعیت تورم نقطه به نقطه نسبت به دیگر نقاط کشور در دی ماه شرایط بهتری داشته است ولی ما باید کنترل های لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca0wn0.49nye15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما