پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 74042
منبع : خبرگزاری فارس
با كسب رتبه دوم گروه دوم مقدماتي

قم به مرحله نهايي ليگ بدمينتون زنان ايران صعود كرد

قم نيوز : تيم بدمينتون بانوان قم با كسب رتبه دوم گروه دوم مرحله مقدماتي جواز صعود به جمع چهار تيم برتر رقابت‌هاي ليگ دسته اول زنان ايران را كسب كرد.
قم به مرحله نهايي ليگ بدمينتون زنان ايران صعود كرد
قم به مرحله نهايي ليگ بدمينتون زنان ايران صعود كرد
به گزارش قم نیوز امسال رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون زنان باشگاه‌های کشور طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون بدمینتون در دو گروه مقدماتی با حضور مدعیان صعود به لیگ برتر، به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت به انجام رسید.

در این مسابقات تیم بدمینتون بانوان هیأت قم در گروه دوم مقدماتی جای داشت و دیدارهای دو مرحله رفت و برگشت این گروه با کسب رتبه دوم بانوان قم به پایان رسید، گروهی که در آن تیم ذوب روی صبا زنجان صدرنشین شد و همراه با نماینده قم مجوز صعود به مرحله بعد را کسب کرد.

این در شرایطی است که بازی‌های دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور جام ولایت در گروه دوم به مدت دو روز به میزبانی تیم پردیس شاهرود در این شهر برگزار شد و در پایان این پیکارها تیم ذوب روی صبا زنجان با کسب 15 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و قم با 11 امتیاز دوم شد.

در این مسابقات تیم هیأت بدمینتون قم با نتیجه سه بر دو از سد تیم پردیس شاهرود گذشت ولی در دومین مسابقه خود سه بر دو به نماینده زنجان باخت، ضمن اینکه زنجانی‌ها پنج بر صفر از سد پردیس شاهرود گذشتند و دو نماینده قم و زنجان به جمع چهار تیم برتر مرحله نهایی پیوستند.

این تیم به سرمربیگری آزاده ترکمن و ترکیب شادی رحمتی، سارا حسینی، هانیه هویدا، ملیکا شیبانی و ساغر رفیعی به مصاف حریفان رفت، ضمن اینکه با برگزاری بازی‌های دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور در گروه نخست به میزبانی مشهد مقدس، تیم کیهان سیاحت پارسیان با کسب ۲۱ امتیاز در صدر ایستاد و تیم هیأت گیلان با 15 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت تا این دو تیم نیز به مرحله نهایی بروند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgxz9u.ak9tt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما