جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب : 74066
منبع : خبرگزاری فارس
معاون توسعه منابع و پشتيباني اداره كل ورزش و جوانان قم خبر داد

واگذاري اماكن ورزشي قم با اجراي قانون الحاق و سامانه ستاد

قم نيوز : معاون توسعه منابع و پشتيباني اداره كل ورزش و جوانان استان قم گفت: واگذاري اماكن ورزشي اداره كل ورزش و جوانان به بخش غير دولتي طبق شيوه‌نامه اجرايي ماده (5) قانون الحاق انجام مي‌شود.
واگذاري اماكن ورزشي قم با اجراي قانون الحاق و سامانه ستاد
واگذاري اماكن ورزشي قم با اجراي قانون الحاق و سامانه ستاد
به گزارش قم نیوز حسین رضایی امروز اظهار کرد: شیوه‌نامه اجرایی ماده (5) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) اردیبهشت ماه امسال توسط وزارتخانه به ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: واگذاری اماکن ورزشی پیش از این طبق دستورالعمل ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت انجام می‌گرفت اما از مرداد ماه سال جاری که توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان فرم جدید قرارداد اجاره اماکن در هشت برگ به ادارات کل ورزش و جوانان ارسال شد، واگذاری‌ها طبق ماده (5) قانون الحاق انجام می‌پذیرد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: واگذاری اماکن ورزشی به هیات‌ها و بخش خصوصی مستند به بند (5) این شیوه‌نامه انجام می‌پذیرد، ضمن اینکه با اجرای شیوه‌نامه ماده (5) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) امکان واگذاری اجاره‌ای اماکن تا سه سال نیز فراهم شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 69 مکان ورزشی اختصاصی این اداره کل طبق قانون واگذار شده است، یاد آور شد: قرارداد 55 مکان با هیات‌های ورزشی مرتبط منعقد شده و سایر اماکن نیز با فراخوان مزایده عمومی، در اختیار بخش خصوصی قرار دارد و خدمات رسانی به ورزش همگانی و قهرمانی مطابق مقررات و بر اساس برنامه‌های مد نظر این اداره کل جریان دارد.

رضایی تصریح کرد: مزایده اجاره اماکن ورزشی از این پس با استفاده از امضاء الکترونیکی معتبر و رعایت تمامی مراحل فرآیند برگزاری مزایده از طریق بستر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی http://setadiran.ir انجام می‌شود و تمامی مزایده‌گران می‌بایست با مراجعه به این سامانه در مزایده‌های اماکن ورزشی این اداره کل شرکت کنند.

وی در پایان اظهار کرد: تمام مراحل دریافت و تکمیل اسناد مزایده و ثبت‌نام شرکت در مزایده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام می‌شود و شرکت کنندگان باید ابتدا نسبت به دریافت گواهی امضاء الکترونیک و سپس مراجعه به دفاتر پیشخوان پیش‌بینی شده برای شرکت در مزایده اقدام کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccexqm.2bq0e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما