جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : 74069
منبع : خبرگزاری فارس
مرد سال فوتسال آسیا:

مدیون تماشاگران قم هستم/ فوتسال قم همیشه مشکل مالی داشته است

قم نيوز : کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: همواره تماشاگران قمی از من حمایت کردند و مدیون آنها هستم.
مدیون تماشاگران قم هستم/ فوتسال قم همیشه مشکل مالی داشته است
مدیون تماشاگران قم هستم/ فوتسال قم همیشه مشکل مالی داشته است
به گزارش قم نیوز علی‌اصغر حسن‌زاده در حاشیه دیدار تیم‌های فوتسال سوهان محمدسیما قم و فرش‌آرا مشهد که عصر امروز در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد، درباره سطح فنی این مسابقه اظهار کرد: هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و عملکرد نزدیکی داشتند.

وی ادامه داد: امسال نخستین مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال برگزار می‌شود و دو تیم سوهان محمدسیمان و فرش‌آرا از نظر فنی و تاکتیکی نمایش بسیار خوبی داشتند و تماشاگران بازی جذابی از هر دو تیم شاهد بودند.

کاپیتان تیم ملی فوتسال که سابقه بازی در تیم‌های قمیِ ارم کیش، صبا و ... را دارد، در خصوص حضور در سالن شهید حیدریان اظهار کرد: بعد از مدت‌ها دوباره به این سالن آمدم و جا دارد از تماشاگرانی که مدیون آنها هستم، تشکر کنم؛ این هواداران سرمایه اصلی فوتسال قم هستند و همیشه من را مورد لطف خود قرار دادند.

حسن‌زاده درخصوص کیفیت بازی فوتسالیست‌های قم عنوان کرد: همیشه فوتسال قم از نظر فنی و بازیکن، پتانسیل بالایی داشته ولی متاسفانه اسپانسرها و بخش خصوصی آنطور که باید و شاید در این عرصه تیمداری نمی‌کنند و همیشه تیم قم از نظر منابع مالی دچار مشکل بوده است.

وی یادآور شد: یکی از اصلی‌ترین مشکلات فوتسال قم، مسائل مالی است که امیدوار هستم مسؤولان مربوطه پیگیری‌های لازم را انجام دهند تا مشکلات این تیم لیگ برتری برطرف شود.

بهترین بازیکن فوتسال آسیا درباره دلایل سقوط تیم صبایی که با آن سابقه حضور در لیگ برتر داشت و فصل اخیر با نام هیأت فوتبال قم از لیگ یک به لیگ دو سقوط کرد، اظهار کرد: تنها بازیکن یا پتانسیل فنی تیم نمی‌تواند در لیگ‌های کشوری پاسخگو باشد و تیم را به نتیجه برساند.
حسن‌زاده تاکید کرد: وقتی تیم از امکانات و منابع مالی خوبی برخوردار نباشد، سایر مسائل به تنهایی نمی‌تواند موفقیت تیم را رقم بزند؛ امیدوار هستم مسؤولان استانی به این مشکلات رسیدگی کنند.

گفتنی است، دیدار تیم‌های محمدسیما و فرش‌آرا مشهد در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال با برتری ۲ بر صفر فوتسالیست‌های قم به پایان رسید و موجب صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf1xde.w6djvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما