يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 74129
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم مطرح کرد

واگذاری 4 پروژه اداره ورزش و جوانان استان قم به بخش خصوصی

قم نيوز : مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: این اداره کل چهار پروژه نیمه تمام خود را سال گذشته به بخش خصوصی واگذار کرد و این پروژه‌ها با هزینه بخش خصوصی به بهره برداری رسیدند.
واگذاری 4 پروژه اداره ورزش و جوانان استان قم به بخش خصوصی
واگذاری 4 پروژه اداره ورزش و جوانان استان قم به بخش خصوصی
به گزارش قم نیوز حسن عابدی ظهر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سالن جلسات معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به زمین‌های تحت تملک اداره ورزش و جوانان استان اظهار کرد: این اداره کل زمینی را به وسعت 19 هزار متر مربع در شهرک قدس تملک کرده، سه زمین با کاربری ورزشی که تملک شده است، را در قالب ماده 27 فراخوان دادیم تا به بخش خصوصی واگذار کنیم.

وی ادامه داد: با وجود دادن 2 مرحله فراخوان برای واگذاری زمین با کاربری ورزشی بخش خصوصی، سرمایه گذاران تاکنون از این طرح‌ استقبال نکردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: مجموعه ورزشی میثم فرسوده است و باید این مجموعه تخریب شود، مراحل فروش این آن در دستور کار این اداره کل است و از محل عواید فروش یک مجموعه ورزشی، به دنبال تامین هزینه ساخت یک مجموعه ورزشی دیگر هستیم.

عابدی با اشاره به پروژه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قم اظهار کرد: این اداره کل هیچ پروژه نیمه کاره ای که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را داشته باشد، را ندارد و تنها سه زمین باقی مانده که به تازگی توسط اداره ورزش و جوانان تملک شده است.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان قم چهار پروژه نیمه تمام خود را سال گذشته به بخش خصوصی واگذار کرد و این پروژه‌ها با هزینه بخش خصوصی به بهره برداری رسیدند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccosqm.2bq0i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما