يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 74151
منبع : خبرگزاری فارس

با 2 باخت در هفته چهارم رقم خورد

قم نيوز : تيم كاراته شهداي انقلاب قم با دو شكست از صعود به مرحله نهايي مسابقات فصل 1397 سوپر ليگ كاراته مردان باشگاه‌هاي كشور بازماند.
با 2 باخت در هفته چهارم رقم خورد
با 2 باخت در هفته چهارم رقم خورد
به گزارش قم نیوز امسال تیم‌های هر دو بخش مردان و بانوان قم در رقابت‌های سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های ایران حضور دارند اما عملکرد مردان کاراته‌کا که در ترکیب تیم شهدای باشگاه انقلاب قم به میدان رفته بودند برخلاف تیم بانوان مرداس، چندان موفق نبود.

تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور با برگزاری دیدارهای هفته چهارم مشخص شدند اما نامی از تیم کاراته شهدای باشگاه انقلاب قم بین صعود کننده‌ها به مرحله نهایی به چشم نمی‌خورد و قم امسال بین مدعیان قهرمانی این دوره هیچ نماینده‌ای ندارد.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، هفته چهارم سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور در سالن غدیر نیروی انتظامی برگزار شد و در گروه نخست تیم کاراته باشگاه پاس با کسب 21 امتیاز تیمی، 182 امتیاز انفرادی و 219 امتیاز تکنیک سکوی نخست جدول را از آن خود کرد.

در این گروه تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 21 امتیاز تیمی، 182 امتیاز انفرادی و 209 امتیاز تکنیک در مکان دوم جای گرفت، تیم‌های گوجوریو سی واکای، آوای رزم و مناطق نفت خیز جنوب به ترتیب در مکان‌های سوم تا پنجم این گروه قرار گرفته و از صعود بازماندند.

در گروه دوم مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات که تیم شهدای انقلاب قم حضور داشت، تیم آذرپینار تبریز با کسب 24 امتیاز در صدر ایستاد، رعد پدافند هوایی ارتش با کسب 18 امتیاز در مکان دوم ایستاد و تیم‌های هیات کاراته گیلان، عقاب بروجرد و شهدای باشگاه انقلاب قم صعود نکردند.

صعود تیم‌های کاراته باشگاه پاس و دانشگاه آزاد اسلامی از گروه نخست و تیم‌های آذرپینار تبریز و رعد پدافند هوایی ارتش از گروه دوم به دور نهایی لیگ در حالی رقم خورد که تیم کاراته باشگاه شهدای انقلاب قم در هفته پایانی 29 بر صفر به رعد پدافند هوایی ارتش باخت و با همین نتیجه مغلوب تیم صدنرشین آذرپینار تبریز شد تا حذف شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchzznq.23nkmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما