پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : 7422
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم خبرداد:

تخفیف 80 درصدی عوارض پروانه كسب مددجویان كمیته امداد

قم نيوز : قم نیوز: سخنگوی شورای اسلامی شهر قم، از تخفیف 80 درصدی عوارض پروانه كسب مددجویان تحت پوشش كمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی خبر داد.
تخفیف 80 درصدی عوارض پروانه كسب مددجویان كمیته امداد
به گزارش قم نیوز، حسن بختیاری اظهار داشت: بر مبنای این مصوبه شورای اسلامی شهر قم، مددجویان تحت پوشش كمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی با اخذ معرفی نامه از سازمان های ذیربط می توانند از تخفیف ۸۰ درصدی عوارض پروانه كسب بهره مند شوند.

وی در ادامه، با اشاره به دیگر مصوبات یك ماهه اخیر شورای اسلامی شهر قم گفت: تفاهمنامه مشاركت در ساخت و ساز و بهره برداری از خطوط پردازش و تفكیك پسماندهای شهری بین شهرداری قم با بخش خصوصی، از جمله این مصوبات می باشد.

بختیاری افزود: بر مبنای وظایفی كه در قانون برنامه پنجم توسعه بر عهده شهرداری ها گذاشته شده است، استفاده از فناوری جدید برای مدیریت پسماند باید مدنظر شهرداری ها قرار بگیرد كه شهردای قم نیز از این امر مستثنی نیست.

وی اضافه كرد: درحال حاضر پسماندهای شهر قم بصورت بهداشتی، دفن می شود كه با استفاده از فناوری جدید در مدیریت پسماند، نه تنها به مباحث زیست محیطی كمك می كند بلكه موجب تفكیك زباله ها نیز می شود.

بختیاری، همچنین تصویب سند راهبردی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری قم را از دیگر مصوبات یك ماهه اخیر شورای اسلامی شهر قم برشمرد و افزود: باتوجه به جایگاه ویژه ملی و بین المللی شهر قم، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری، سند راهبردی این معاونت را تدوین كرد كه در نهایت به تصویب این شورا رسید.

وی ادامه داد: در این سند، اولویت های راهبردی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری قم تدوین شده و مبنای فعالیت های این معاونت خواهد بود.

به گفته وی، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری قم در پی آن است كه نظرات علمای شهر قم را در نشست های مختلف جمع آوری كند تا در نهایت، سندی جامع در این خصوص تدوین كند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.x9urak9txpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما