پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 74824
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

تجربه ۲۸ ساله‌ام را در پیشرفت ورزش قم به کار می‌گیرم

قم نيوز : مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: تجربه فعالیت ۲۸ ساله‌ام در استان‌ها را برای سربلندی و سرافرازی در توسعه و گسترش زیرساخت‌های ورزشی، رشد و بالندگی جوانان و ... به کار می‌گیرم.
تجربه ۲۸ ساله‌ام را در پیشرفت ورزش قم به کار می‌گیرم
تجربه ۲۸ ساله‌ام را در پیشرفت ورزش قم به کار می‌گیرم
به گزارش قم نیوز رسول منعم در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان قم که پیش از ظهر امروز در تالار بعثت خانه جوان قم برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: خدا را شکر نعمت خدمت به مردم شریف و جامعه ورزش قم، در کنار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) به من داده شد.

وی ادامه داد: از حسن توجه دکتر سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و معاونین‌ ایشان، به ویژه امیررضا خادم و همچنین استاندار قم که در این انتصاب به من لطف و یاری داشت، تشکر می‌کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم یادآور شد: از تلاش و زحمات عابدی در مدت مسؤولیت مدیریت ورزش و جوانان استان قم که خدمات ارزنده‌ای داشت، تقدیرو  تشکر دارم.

منعم با اشاره به سوابق خود عنوان کرد: در بدو مسؤولیتم، چهار سال در استان بوشهر بودم، ۱۲ سال در ادارات ورزش و جوانان استان همدان فعالیت کردم و ۴۱ ماه نیز در در قم حضور داشتم؛ سه سال در معاونت توسعه امور ورزش همدان و ۴۰ ماه مدیرکل ورزش و جوانان این استان بودم.

وی تصریح کرد: با کمک جامعه ورزش همدان در سایه اتحاد و همدلی و همچنین حمایت وزارت ورزش و جوانان، توفیقات خوبی در این استان حاصل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: با توجه به آشنایی‌ام با ورزش قم در مدت حضورم در این استان، سعی در اجرایی کردن برنامه‌ها و شتاب و قدرت دادن به انجام امور ورزشی و جوانان را دارم.

منعم درمورد اهمیت همکاری مدیران استانی با او اظهار کرد: برای پیشرفت ورزش قم، نیاز به حمایت جدی وزارتخانه، استانداری، مسؤولان دستگاه‌های اجرایی، نمایندگان مجلس و اصحاب رسانه و قلم که همیشه یاری‌گر ورزش بوده و هستند، دارم.

وی یادآور شد: تجربه فعالیت ۲۸ ساله‌ام در استان‌ها را برای سربلندی و سرافرازی در توسعه و گسترش زیرساخت‌های ورزشی، تقویت امور فرهنگی، ورزش قهرمانی و همگانی، رشد و بالندگی جوانان و ... به کار می‌گیرم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceev8f.jh8ewi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما