دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : 74918
منبع : خبرگزاری فارس
پیش از ظهر امروز صورت گرفت

تقدیر از مادر شهید مفقود الاثر حسینی شیخ زاده در جلسه شورای اسلامی شهر قم

قم نيوز : در آستانه میلاد حضرت زهرا(س) از مادر شهید سید ابوالفضل حسینی شیخ زاده در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر قم تقدیر به عمل آمد.
تقدیر از مادر شهید مفقود الاثر حسینی شیخ زاده در جلسه شورای اسلامی شهر قم
تقدیر از مادر شهید مفقود الاثر حسینی شیخ زاده در جلسه شورای اسلامی شهر قم
به گزارش قم نیوز در جلسه امروز شورای شهر که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد به مناسبت روز مادر از مادر یک شهید مفقودالاثر تجلیل شد.

در این مراسم با حضور سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم و عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی از مادر شهید سید ابوالفضل حسینی شیخ زاده تجلیل به عمل آمد.

وی ادامه داد: الگوی زنان و مادران این جامعه مادران شهدا هستند، پیکر شهید سید ابوالفضل حسینی مفقود و مادر این شهید 30 سال در انتظار بازگشت پیکر فرزندش بود. در سال 94 خبر بازگشت پیکر شهید به خانواده اش داده و پیکر او در شهر قم تشییع و تدفین شد.حسن مالکی نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم در این جلسه گفت: اگر مدیران در سمت‌های مدیریتی هستند، به این خاطر است که روزی شهدا جان خود را تقدیم کردند، به همین دلیل باید خدمت به مردم را اولویت خود قرار بدهیم تا ذره ای از دین خودمان به شهدا را ادا کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: شهید ابوالفضل حسینی در سال 1347 در روستای سراجه به دنیا آمد. او بارها در طول دوران دفاع مقدس مجروح شد و در 24 مرداد سال 64 در عملیات عاشورای 2 در منطقه عملیاتی چنگوله به شهادت رسید. پدر این شهید هم جزو جانبازان انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه بالاترین عبادت در زمان کنونی خدمت به مردم است خاطرنشان کرد: باید ثبات قدم در مسیر شهدا داشته باشیم و مسیر آن‌ها را ادامه بدهیم.

مادر شهید سید ابوالفضل حسینی شیخ زاده در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های این شهید اظهار کرد: سید ابوالفضل از همان سنین پایین کودکی به مسائل عبادی توجه داشت و خدمت به خانواده‌های رزمندگان و ولایت مداری جزو ویژگی‌های او بود.

وی ادامه داد: شهید سید ابوالفضل حسینی شیخ زاده از 14 سالگی با تغییر سن در شناسنامه به جبهه‌های جنگ شتافت، او همیشه بر پیروی از ولایت فقیه و وحدت تاکید می‌کرد.

مادر شهید سید ابوالفضل حسینی شیخ زاده خاطرنشان کرد: درخت اسلام همیشه به فداکاری و تقدیم خون نیاز دارد و علاوه بر فرزند شهیدم رضایت دارم که چهار فرزند دیگر در مسیر جهاد گام بردارند و به شهادت برسند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciv3ay.t1a5z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما