سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : 74957
منبع : خبرگزاری تسنیم

استاندار قم: خبرنگاران ترسناک نیستند

قم نيوز : استاندار‌ قم خبرنگاران را بازوی توانمند مدیران و مسئولان دانست و گفت: معتقدم در عصر انفجار اطلاعات به سر برده و قدرت در پاسخگویی مدیران است، مدیری که از خبرنگار می‌ترسد مدیر نیست بنابراین خبرنگاران ترسناک نیستند بلکه افرادی اثرگذار هستند.
استاندار قم: خبرنگاران ترسناک نیستند
استاندار قم: خبرنگاران ترسناک نیستند
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز در نخستین همایش زن و رسانه که هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با تأکید بر اهمیت کار بانوان در عرصه خبر و رسانه اظهار داشت: وجود مراجع عظام تقلید، شخصیت‌های برجسته و از همه مهم‌تر حضور بانوان خبرنگار در استان فرصت مغتنم و ارزشمندی است.

وی سوابق عملکردی خود در موقعیت‌ها و مسئولیت‌های مختلف  را مورد اشاره قرار داد و گفت: معتقدم که در عصر انفجار اطلاعات به سر برده و قدرت در پاسخگویی مدیران است، مدیری که از خبرنگار می‌ترسد مدیر نیست، بنابراین خبرنگاران ترسناک نیستند بلکه افرادی اثرگذار بوده و بازوی توانمند مدیران و مسئولان هستند.

استاندار قم با بیان اینکه در عصر ارتباطات قدرت در گردش اطلاعات است، تصریح کرد: هر مدیری که توانایی هندلینگ اطلاعات را داشته باشد مقتضیات عصر خود را درک کرده است.

در ادامه همایش، مدیر خانه مطبوعات استان قم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) ابراز کرد: مهم‌ترین سختی کار خبرنگاری این بوده که اصلاً زمان در اختیار خبرنگار نیست بنابراین نمی‌تواند برنامه‌ریزی برای خود داشته باشد.

مرتاضی داستانی با بیان سختی‌های کار خبرنگاری که بانوان خبرنگار تحمل می‌کنند، ادامه داد: خانم‌های خبرنگار در قم در سال‌های اخیر، ازلحاظ کمی و کیفی رشد بسیار خوبی داشتند، بیش از 98 درصد از گزارش‌های کارشده در رسانه‌ها را  خانم‌ها می‌نویسند و نکته مهم این بوده که الآن نیروهای تحصیل‌کرده در حوزه رسانه بیشتر از آقایان هستند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های بانوان خبرنگار گفت: پویایی عرصه خبرنگاری در استان قم را بیشتر مدیون بانوان خبرنگار هستیم، این تلاش در حالی صورت گرفته که کار خبرنگاری در قم به‌ویژه برای بانوان سخت‌تر است و شاید در عرصه خبر با ناملایمات بیشتری روبرو شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbz9bz.rhbaspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما