چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : 74987
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل فناوری اطلاعات جامعه الزهرا مطرح کرد

گردآوری 14 هزار سوال و پاسخ در سامانه پاسخگویی به سوالات فقه و معارف اسلامی

قم نيوز : مدیرکل فناوری اطلاعات جامعه الزهرا گفت: سامانه پاسخگویی به سوالات فقه و معارف اسلامی 14 هزار سوال و پاسخ براساس نظر 18 مرجع تقلید را در خود جای داده است.
گردآوری 14 هزار سوال و پاسخ در سامانه پاسخگویی به سوالات فقه و معارف اسلامی
گردآوری 14 هزار سوال و پاسخ در سامانه پاسخگویی به سوالات فقه و معارف اسلامی
به گزارش قم نیوز حسن آمره ای امروز در سالن جلسات جامعه الزهرا با اشاره به سامانه پاسخگویی به سوالات فقه و معارف اسلامی اظهار کرد: رویکرد این سامانه ایجاد بانک علمی در زمینه فقه و معارف است و سامانه 14 هزار سوال و پاسخ براساس نظر 18 مرجع تقلید را در خود جای داده است.

وی ادامه داد: مردم می‌توانند هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین سوالات خود را در سامانه پاسخگویی به سوالات فقه و معارف اسلامی بپرسند، همچنین پاسخگوی تلفنی هم در این زمینه در سامانه پیش بینی شده است.

مدیرکل فناوری اطلاعات جامعه الزهرا افزود: سامانه پاسخگویی به سوالات فقه و معارف در زمینه جستجو از الگوهای نوین استفاده می‌کند، به دنبال گسترش نامحدود بانک اطلاعاتی این سامانه هستیم و سامانه دارای موتور جستجوی قوی است.

آمره ای با اشاره به سامانه شمیم اظهار کرد: این سامانه ارتباط جامعه الزهرا را با مبلغان در نقاط مختلف ایران و جهان تسهیل کرده و برخی خدمات سامانه، برگزاری دوره‌های تبلیغ، دوره‌های آموزشی و همایش‌ها و نشست‌ها و مسابقات است.

وی ادامه داد: سامانه شمیم بر بستر بانک جامع اطلاعات پیاده شده و این سامانه شامل بخش‌هایی همچون صدور حکم تبلیغی، آموزش و ثبت گزارش‌های تبلیغی است.

مدیرکل فناوری اطلاعات جامعه الزهرا خاطرنشان کرد: طراحی و اجرای سامانه‌های شمیم و پاسخگویی به سوالات فقه و معارف اسلامی یک سال به طول کشید.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcefo8f.jh8evi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما