يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 75112
منبع : خبرگزاری فارس
وضعیت نامناسب ترمینال 72 تن

مقام مسؤول: وضعیت مسافران در میدان 72 تن ساماندهی می شود

قم نيوز : سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به مشکلات ایجادشده توسط اتوبوس‌های بین‌شهری و خودروهای مسافربری در میدان 72 تن، گفت: برای ساماندهی این وضعیت بودجه‌ای از محل بودجه‌های استانی در نظر گرفته‌شده است.
مقام مسؤول: وضعیت مسافران در میدان 72 تن ساماندهی می شود
مقام مسؤول: وضعیت مسافران در میدان 72 تن ساماندهی می شود
به گزارش قم نیوز رضا پوریافر در پاسخ به ثبت سوژه مردمی با عنوان «وضعیت نامناسب ترمینال 72 تن» با اشاره به اینکه شهر قم محور مواصلاتی کشور است، اظهار کرد: روزانه تعداد زیادی اتوبوس بین‌شهری عبوری از میدان 72 تن عبور می‌کنند که بعضاً در این میدان توقف کرده و به سوار کردن مسافر مبادرت می‌کنند.

وی ادامه داد: توقف این اتوبوس‌ها در اطراف میدان 72 تن چالش‌ها و مشکلات ترافیکی را برای شهر قم رقم‌زده و از سوی دیگر وجود جارچی‌ها برای سوار کردن مردم و همچنین مسافربرهای شخصی برای انتقال مسافران به داخل شهر صحنه‌های ناخوشایندی را در این میدان پرتردد رقم می‌زند.

سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با تأکید بر اینکه برای حل این معضل جلساتی برگزارشده است، ابراز کرد: با پیگیری‌های شهرداری، مقررشده بودجه‌ای از محل بودجه‌های استانی برای سکو سازی و ساماندهی محل توقف اتوبوس‌ها و سواری‌ها در این میدان لحاظ شود که با اجرای این کار تمام اتوبوس‌هایی که به قم می‌آیند و به سمت تهران یا شمال کشور می‌روند، در قالب این سکوها ساماندهی می‌شوند که این انجام وضعیت بهتری را برای میدان ۷۲ تن ایجاد خواهد کرد.

پوریافر افزود: همچنین طبق آخرین حکمی که از سوی دادستانی صادرشده اتوبوس‌هایی که غیر از پایانه‌های مسافربری در قم توقف و اقدام به سوار کردن مسافر کنند توسط پلیس متوقف‌شده و پلاک آن‌ها فک خواهد شد.

انتهای پیام/110
https://qomnews.ir/vdcf0yde.w6dtyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما