سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : 7516
نجف زاده خبر داد:

اجرای طرح‌های ضربتی مقابله با دستفروشان در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری شهرداری قم از اجرای طرح‌های ضربتی برای مقابله با دستفروشان و سد معبر در نقاط مختلف شهر قم خبر داد.
اجرای طرح‌های ضربتی مقابله با دستفروشان در قم
به گزارش قم نیوز، جهانبخش نجف‌زاده اظهار داشت: از نوروز سال جاری تاکنون نسبت به جمع‌آوری بیش از یک‌هزار و ۴۳۲ دست‌فروش از سطح شهر به ویژه هسته مرکزی شهر اقدام شده و بیش از یک‌هزار و ۱۲۳ مورد اخطار کتبی نسبت به متخلفان سد معبر کننده و کسبه مغازه‌دار اقدام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم در خصوص گزارش کارکرد واحد ستاد رسیدگی به تخلفات شهری شهرداری قم اذعان داشت: بکارگیری ۲۹ نفر مامور جدید، زبده و جوان قم، تامین لباس فرم مناسب با آرم مشخصه برای پرسنل ستاد رسیدگی به تخلفات شهری شهرداری از اقدامات این ستاد بوده است.

وی در خصوص ساعت کاری کارکنان رفع سد معبر گفت: ماموران رفع سد معبر همه روزه از ساعت ۶ صبح الی ساعت ۲۴ نیمه شب در دو شیفت کاری در سطح شهر به ویژه هسته مرکزی شهر مشغول انجام وظیفه هستند.

نجف‌زاده در ادامه به افزایش و تقویت و نوسازی ۴۰ دستگاه خودرو کاپرا مجهز به چراغ گردان با آرم مصوب برای بالا بردن راندمان کاری حوزه خدمات شهری و سد معبر اشاره کرد و افزود: طرح‌های ضربتی همه روزه در هسته مرکزی شهر در حال حاضر انجام می‌شود و ۱۲ نفر از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ مشغول انجام وظیفه هستند.

وی از راه‌اندازی کلانتری ویژه شهرداری و استقرار مامور نیروی انتظامی در کنار پرسنل سد معبر برای تامین امنیت و برخورد مناسب با دست‌فروشان خبر داد و تصریح کرد: شهرداری همچنان با قدرت نسبت به رفع سد معبر اقدام می‌کند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.6n0k49nmi5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما

سلام
باشه جمشون کنید اما شغل جایگزین بهشون بدید تا لااقل قاچاقچی نشن اینکه نشد فقط از سر شونه مردم دندان بگیرید پس وظیفه مسولین چیست