دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 75176
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار منطقه یک قم مطرح کرد

افزایش بیش از ۲۰ درصدی بودجه شهرداری منطقه یک در سال ۹۸

قم نيوز : شهردار منطقه یک قم از افزایش بیش از ۲۰ درصدی بودجه شهرداری منطقه یک در سال ۹۸ خبر داد
افزایش بیش از ۲۰ درصدی بودجه شهرداری منطقه یک در سال ۹۸
افزایش بیش از ۲۰ درصدی بودجه شهرداری منطقه یک در سال ۹۸
به گزارش قم نیور احمد ترکمن از افزایش ۲۰ تا ۲۵ بودجه سال ۹۸ شهرداری منطقه یک خبر داد و گفت: در صورت نهایی شدن این رقم، سال ۹۸ منطقه یک حدود ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه دارد.

وی در خصوص اقدامات انجام شده برای توزیع آسفالت در منطقه یک تصریح کرد: پروژه‌های آسفالت منطقه یک، در سال ۹۷ محدود بوده است اما امسال احداث بلوار حکیم را در کارنامه کاری خود داشته‌ایم که سمتی از آن مربوط به منطقه پنج و سمتی دیگر مربوط به منطقه یک بود که بیش از ۸۰ درصد زیرسازی  آن به اتمام رسیده است و ۲۰ درصد باقیمانده  آن در حال پیگیری و اجرا است.
شهردار منطقه یک قم افزود: همچنین احداث بلوار محدث قمی و ۷۵ درصد تملکات احداث بلوار محتشم کاشانی نیز در حال اتمام است.
وی خاطر نشان‌کرد: فاز یک خیابان فراشاهی تکمیل و آسفالت شده که به علت نداشتن نور کافی بازگشایی نشده است. همچنین زیرسازی و آسفالت شوارع کم عرض و خیابان‌های اصلی منطقه از جمله ۱۵ خرداد، خیابان سعدی، شهید فاطمی را در کارنامه سال ۹۷ داشته‌ایم.
ترکمن در خصوص برنامه‌ها و پروژه‌های سال ۹۸ منطقه یک اظهار کرد: در سال آینده بیشتر بر روی نهضت آسفالت منطقه و عمده پروژه‌های تملکاتی از جمله فاز پنج عماریاسر که بخش کثیری از آن در منطقه هفت است اما حدود ۲۰ ملک از آن در منطقه یک واقع شده است، فاز سه روحانی که امید است بتوانیم به بزرگراه امام علی متصل کنیم و اتمام پروژه بلوار محتشم تمرکز داریم.
وی اشاره کرد: تملک سجادیه بالاترین رقم بودجه سال آینده، حدود ۹ درصد آن را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdcfvyde.w6dteagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما