دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 75202
منبع : خبرگزاری تسنیم

مسابقات بسکتبال نوجوانان کشور در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : رئیس هیئت بسکتبال قم گفت: مسابقات بسکتبال نوجوانان کشور در مرحله دوم لیگ در قم برگزار می‌شود.
مسابقات بسکتبال نوجوانان کشور در قم برگزار می‌شود
مسابقات بسکتبال نوجوانان کشور در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز مرتضی سخایی اظهار داشت: تیم بسکتبال رده سنی نوجوانان قم که توانست از مرحله اول لیگ نوجوانان کشور به‌سلامت عبور کند دیدارهای خود در مرحله دوم را از این هفته آغاز می‌کند.

وی افزود: میزبانی دور رفت مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال نوجوانان پسر کشور به قم واگذارشده است و این مسابقات از روز چهارشنبه 15 اسفند در سالن شهید رضاییان قم برگزار می‌شود و تا جمعه اسفند ادامه می‌یابد.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم گفت: در این رقابت‌ها تیم‌های  خانه بسکتبال قم، شهرداری گرگان، مهرام زیتون و خانه بسکتبال رشت حضور دارند که به‌صورت دوره‌ای باهم رقابت می‌کنند.

سخایی عنوان کرد: پس از پایان این مسابقات در قم، 4 تیم حضار در دور دوم یک دور دیگر در شهری که نام آن اعلام‌نشده باهم مسابقه می‌دهند و درنهایت 2 تیم از این گروه راهی دور سوم لیگ نوجوانان می‌شود.

وی از برگزاری مسابقات رده سنی نونهالان در قم خبر داد و تأکید کرد: امتیاز بزرگ برای هیئت بسکتبال استان قم ایجاد موجی در رده‌های سنی پایه در بسکتبال قم است که به برگزاری لیگ‌های باکیفیت و جذاب و حساس در رده‌های نوجوانان و نونهالان منجر شده است.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم تصریح کرد: تیم بسکتبال مهرام در دیدار نهایی مسابقات لیگ نونهالان با پیروزی بر تیم پویان در مسابقه‌ای که از آن استقبال قابل‌توجهی نیز صورت گرفت قهرمان لیگ نونهالان قم شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf00de.w6dtxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما