سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 75203
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد استان قم مطرح کرد

خریداری 50 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در قم

قم نيوز : مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد استان قم گفت: در سال جاری برای 50 مددجوی کمیته امداد در استان، مسکن خریداری کردیم که این واحدهای مسکونی در مناطق مختلف قم همچون پردیسان پراکنده بودند.
خریداری 50 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در قم
خریداری 50 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در قم
به گزارش قم نیوز یوسف رشیدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم  با اشاره به تعداد مددجویان فاقد مسکن کمیته امداد استان اظهار کرد: بیش از دو هزار تن از این مددجویان، فاقد مسکن هستند، در سال جاری برای 50 مددجوی کمیته امداد در قم مسکن خریداری کردیم که این واحدهای مسکونی در مناطق مختلف شهر همچون پردیسان پراکنده بودند.

وی ادامه داد: از دی ماه سال 95 احداث مسکن به صورت تجمیعی برای مددجویان کمیته امداد استان قم را تعطیل کردیم و 320 مسکن در این دو سال برای مددجویان خریداری شدند، احداث مسکن به صورت تجمیعی مشکلات زیادی را به همراه داشته است.

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد استان قم افزود: میانگین واحدهای خریداری برای مددجویان این نهاد در استان بین 55 تا 60 مترمربع است و تا پایان سال 30 واحد مسکن دیگر برای مددجویان کمیته امداد قم خریداری می‌کنیم که اعتبار در نظر گرفته شده برای این 30 واحد حدود 1.7 میلیارد تومان است.

رشیدی روند خرید مسکن برای مددجویان را زیرنظر کمیته امداد دانست و تصریح کرد: دقت نظرهای صورت گرفته موجب شده است که هیچ مددجوی کمیته امداد استان قم در چند سال اخیر در خرید مسکن با مشکل قانونی مواجه نشود.

وی ادامه داد: در سال جاری حدود 100 ودیعه منزل بین پنج تا 15 میلیون تومان در اختیار مددجویان کمیته امداد استان قم قرار گرفت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgwx9u.ak9nz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما