سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : 7525
نکونام خبر داد:

پیشرفت پنجاه درصدی محور شمالی ادامه بلوار جمهوری اسلامی قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه چهار قم از پیشرفت پنجاه درصدی محور شمالی ادامه بلوار جمهوری اسلامی قم خبر داد.
پیشرفت پنجاه درصدی محور شمالی ادامه بلوار جمهوری اسلامی قم
به گزارش قم نیوز، احمد نکونام بیان کرد: محور شمالی ادامه بلوارجمهوری اسلامی با پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی درحال انجام است.

وی گفت: این محور که در حد فاصل خیابان عدالت تا مرکزمخابرات ولی عصر قرار دارد به طول ۷۰۰ متر با جدیت و تلاش بی وقفه شهرداری منطقه چهار قم، درحال انجام است.

وی با اشاره به اینکه محور شمالی این پروژه به اتمام رسیده است، افزود: باتوجه به اینکه محورجنوبی پروژه درمدت ۲۲ روز به اتمام رسید، در تلاش هستيم تا باردیگر، شهرداری قم رکورد دیگری را به ثبت برساند.

اتمام پروژه محور شمالی ادامه بلوار جمهوری اسلامی تا نیمه شعبان
شهردار منطقه چهار قم با اشاره به اینکه محور شمالی ادامه بلوار جمهوری اسلامی تا قبل از نیمه شعبان بازگشایی می شود، تصریح کرد: هدف از اجرای این پروژه روان سازی ترافیکی جهت تسهیل در عبور و مرور به سمت مسجد مقدس جمکران است.

اجرای پروژه با پنج میلیارد ریال اعتبار
وی با اشاره به اینکه هزینه کلی پروژه پنج میلیارد ریال بوده است، اذعان داشت: در راستای اجرای این طرح چهار هزار و ۷۷۱ متر مربع عرصه خریداری شده است.

نکونام با اشاره به اینکه اجرای پروژه از ۱۴ اردیبهشت ماه امسال آغاز شده است، ابراز داشت: لاین جنوبی ادامه بلوار جمهوری اسلامی بازگشایی شده و تردد در این مسیر امکان پذیر است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.un0k49nmm5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما