پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 75316
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:

شرکت‌های خدمت رسان برای توسعه شهرک‌های صنعتی همکاری نمی کنند

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: یکی از مشکلات در زمینه توسعه شهرک‌های صنعتی استان قم و تامین زیرساخت‌ها برای این شهرک‌ها، عدم تعامل لازم شرکت‌های خدمت رسان است.
شرکت‌های خدمت رسان برای توسعه شهرک‌های صنعتی همکاری نمی کنند
شرکت‌های خدمت رسان برای توسعه شهرک‌های صنعتی همکاری نمی کنند
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی ظهر امروز در جلسه کارگروه صادرات استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به برنامه‌های تقویم نمایشگاه‌های استان قم اظهار کرد: نمایشگاه‌های متعددی در سال آینده در استان برگزار خواهد شد، این نمایشگاه‌ها با موضوعات مختلفی همچون مبلمان، لوازم خانگی، صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته و تبلیغات بازاریابی، کارآفرینی و توسعه کسب و کار هستند.

وی ادامه داد: جهیزیه عروس، تجهیزات هتلداری، رستوران و کافی شاپ، فرش دستباف ایران، گل و گیاه، فرش ماشینی و لوستر و تزئینات داخلی از جمله نمایشگاه‌های پیش بینی شده در سال آینده در استان قم است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: برگزاری نمایشگاه‌های الکامپ، صنعت ساختمان، صنعت کفش و صندل برای عرضه توانمندی‌های ایران و به خصوص لبنان پیش بینی شده است.

سیجانی با اشاره به مشکلات بخش کفش استان قم اظهار کرد: یکی از دلایلی که برای کمبود مواد اولیه این بخش مطرح است، احتکار و اختفا است و نهادهای نظارتی و امنیتی در صورت وجود مستندات قوی در این زمینه ورود می‌کنند، کمیته پتروشیمی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم چندین جلسه در این خصوص برگزار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات در زمینه توسعه شهرک‌های صنعتی استان قم و تامین زیرساخت‌ها برای این شهرک‌ها، عدم تعامل لازم شرکت‌های خدمت رسان است و این مساله را در زمینه نمایشگاه بین المللی استان قم نیز شاهد هستیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb0fbz.rhbs8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما