چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 75319
منبع : خبرگزاری تسنیم

بازارچه دائمی صنایع‌دستی در قم ایجاد می‌شود

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم از ایجاد بازارچه دائمی صنایع‌دستی در قم خبر داد.
بازارچه دائمی صنایع‌دستی در قم ایجاد می‌شود
بازارچه دائمی صنایع‌دستی در قم ایجاد می‌شود
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری عصر امروز در مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم که در مصلی نماز جمعه قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم کار بسیار خوب و به‌جایی بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم افزود: غرفه‌های این نمایشگاه آمیخته‌ای از علم و هنر جوانان قم بود و این غرفه‌ها ارتباطات خوبی با توانمندی‌های طبیعی استان‌ قم داشتند، البته فرآیند تولید علم به فناوری و سپس به محصول و تجاری‌سازی یک زنجیره‌ای است که تکمیل آن سبب ایجاد ثروت در جامعه می‌شود.

وی ابراز کرد: این غرفه‌ها محلی برای بازدید مردم و مسئولان از این توانمندی‌ها است تا کسانی که توانایی حمایت از این تولیدکنندگان و کارآفرینان را دارند با این ایده‌ها و محصولات این جوانان آشنا شده و از آن‌ها حمایت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم با اشاره به مطالبات غرفه‌داران نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی بیان کرد: لازم است برای عرضه‌ محصولات به‌ویژه در حوزه صنایع‌دستی بازارچه‌های دائمی در استان قم داشته باشیم، تصمیم گرفتیم با همکاری شهرداری و دفتر جذب سرما‌یه‌گذاری بازارچه‌ دائمی برای عرضه صنایع‌دستی ایجاد کنیم.

غضنفری با بیان اینکه عرضه محصولات تولیدکنندگان در فضای مجازی از ابتکارات خوب جوانان حاضر در این نمایشگاه بود خاطرنشان کرد: فضای مجازی ظرفیت پرفایده، گسترده و کم‌هزینه‌ای است که به رونق کسب‌و‌کار‌ها کمک زیادی کرده و باید اشتغال ما باید به فضای مجازی روی بیاورد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم با بیان اینکه حدود هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی بوده که به عنوان بسته رونق تولید استان قم در نظر گرفته‌شده است اظهار داشت: استانداری قم بسته‌های حمایتی در حوزه اشتغال و تولید در نظر گرفته است که درخواست‌های مردم در این زمینه در کارگروه‌های مربوط بررسی‌شده و به ایشان اعطا می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceox8f.jh8nzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما