پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب : 75328
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم مطرح کرد

ذخیره سازی 700 تن پرتقال برای میوه شب عید مردم قم

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: 700 تن پرتقال و 350 تن سیب برای تامین نیاز میوه شب عید مردم استان قم ذخیره سازی شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم: ذخیره سازی 700 تن پرتقال برای میوه شب عید مردم قم
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم: ذخیره سازی 700 تن پرتقال برای میوه شب عید مردم قم
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی با اشاره به تامین نیاز شکر استان قم اظهار کرد: حدود دو هزار و 500 تن شکر به استان وارد کردیم و علاوه بر تامین نیاز مردم و صنوف در زمینه شکر، نیاز صنعت را هم تامین خواهیم کردیم و شیرینی فروشی‌ها و سوهانی‌ها در اولویت تخصیص شکر هستند.

وی ادامه داد: 700 تن پرتقال و 350 تن سیب برای نیاز میوه شب عید مردم استان قم ذخیره سازی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: بازرسی‌های مشترک را با همکاری تعزیرات، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان میراث فرهنگی از واحدهای صنفی در استان قم در ایام نوروز داریم.

سیجانی با اشاره به بازرسی‌ها از واحدهای صنفی استان قم اظهار کرد: این بازرسی‌ها از یکم بهمن ماه به مناسبت پایان سال شروع و در پیرامون مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه(س) تشدید شده است.

وی خاطرنشان کرد: نانوایی‌ها را در شهر قم به خصوص مرکز شهر، شیفت بندی کردیم و آرد این نانوایی‌ها در ایام نوروز تامین شده است، سه واحد نان بسته بندی در شهر قم داریم که سهمیه هم برای آن‌ها در نظر گرفتیم و این واحدها در تامین نان مشارکت می‌کنند.

انتهای پیام/113
https://qomnews.ir/vdcevx8f.jh8nwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما