شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : 75389
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد

کاهش آمار طلاق با جدی گرفتن فعالیت مراکز مشاوره

قم نيوز : مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر کار مراکز مشاوره جدی گرفته شود، این مساله در کاهش آمار طلاق موثر خواهد بود
کاهش آمار طلاق با جدی گرفتن فعالیت مراکز مشاوره
کاهش آمار طلاق با جدی گرفتن فعالیت مراکز مشاوره
به گزارش قم نیوز امید محدث ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به ویژگی‌های حوزه جوانان اظهار کرد: این حوزه یک حوزه فرابخشی است، 25 دستگاه در حوزه جوانان ذی نفوذ هستند و برای هماهنگی این دستگاه‌ها ستاد ساماندهی امور جوانان تشکیل شد.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت دستگاه‌های مختلف برای اجرای مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان استفاده شود و تقسیم کار بین دستگاهی صورت بگیرد تا هر دستگاهی وظیفه خودش را بشناسد.

مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: اگر کار مراکز مشاوره جدی گرفته شود، این مساله در کاهش آمار طلاق موثر خواهد بود و در هر استانی که این اتفاق رخ بدهد، طلاق کم شده است.

محدث با اشاره به مراکز مشاوره ازدواج خاطرنشان کرد: مجوز این مراکز براساس برنامه ششم توسعه با همکاری سازمان بهزیستی توسط وزارت ورزش و جوانان صادر می‌شود، این وزارتخانه وظیفه مشاوره پیش، حین و پس از ازدواج را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb9fbz.rhbswpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما