يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 75409
منبع : خبرگزاری تسنیم

اعزام ورزشکاران رزمی قم به میادین بین‌المللی با مشکلات مالی روبه‌رو است

قم نيوز : رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از کسب ۳۸ مدال طلا در مسابقات کشوری در سال ۹۷ توسط رزمی‌کاران قمی خبر داد و گفت: دستاورد شاخص هیئت رزمی قم در سال ۹۷ برگزاری لیگ کیک بوکسینگ بود.
اعزام ورزشکاران رزمی قم به میادین بین‌المللی با مشکلات مالی روبه‌رو است
اعزام ورزشکاران رزمی قم به میادین بین‌المللی با مشکلات مالی روبه‌رو است
به گزارش قم نیوز علی یزدی با اشاره به افتخارات رزمی استان اظهار داشت: ورزش رزمی به دلیل ازدیاد سبک‌ها هیئتی پرکار و پرمخاطب بوده و استان قم به دلیل موفقیت در کسب عناوین مختلف بین‌المللی و داخلی در سطح کشور یکی از قدرت‌های ورزش رزمی به حساب می‌آید.

وی افزود: در سال 97 مردان رزمی‌کار قم در مسابقات مختلف کشوری موفق به کسب 38 مدال طلا شدند و همچنین 35رزمی‌کار قم به فینال پیکارهای مختص خود راه‌یافته و به مدال نقره بسنده کردند و 36 مدال برنز نیز برای پسران رزمی‌کار قمی به‌دست‌آمده است.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: در بخش بانوان نیز در سبک‌های مختلف نتایج خوبی کسب‌شده است و به دست آوردن 18 مدال طلا به همراه 6 نقره و 25گردن‌آویز برنز توسط دختران رزمی‌کار قم حاکی از رشد ورزش رزمی در بین بانوان قمی دارد.

یزدی با بیان اینکه دستاورد شاخص هیئت ورزش‌های رزمی استان قم برگزاری نخستین دوره لیگ کیک بوکسینگ استانی بوده است بیان کرد: این مسابقات در 4 رده سنی به طور متمرکز و طی 3 دور مسابقه برگزار شد و نفرات و تیم‌های برتر این مسابقات مورد قدردانی قرار گرفتند.

وی تأکید کرد: امسال 34 تیم از استان قم به مسابقات رزمی قهرمانی کشور در رده‌های سنی و سبک‌های گوناگون اعزام شدند که سهم مردان 20 اعزام بود و همچنین سهم بالای 40 درصدی بانوان از اعزام‌های سال 97 حاکی از نگاه مثبت هیئت ورزش‌های رزمی قم به بخش بانوان است.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم خاطرنشان کرد: در میادین بین‌المللی و جهانی محدودیت‌هایی داریم که عمده این محدودیت‌ها مسائل مالی است، به‌طوری‌که برای اعزام باید به صورت ارزی هزینه کرد و این هزینه‌ها به همراه محدودیت‌های اعزام از سوی وزارت ورزش و جوانان که حاصل تنگناهای اقتصادی است، کار را دشوار کرده است.

انتهای پیام/  113
https://qomnews.ir/vdceoe8f.jh8n7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما